קנדי לו, אם לשלושה מהונג קונג היא כנראה הדבר הכי מעורר השראה שתראו בזמן הקרוב, או לפחות אחד הדברים המטורפים שאנחנו נתקלנו בו.



לו היא בת 50 (!!!) ובתמונות שתיכף תראו היא חושפת את עורה החלק, ללא קמטים וגוף שרירי ומוצק שכל בחורה בת 20 הייתה נותנת הכל כדי להראות ככה.



אז נכון, גם לנו קשה להאמין שקנדי (או כפי שקיבלה את הכינוי בארצה - "סוכריה"), היא אישה בת 50 ללא קמטים ועם גוף חטוב להפליא, אבל אם "הסוכריה" טוענת שלפני 50 שנה היא דרכה לראשונה על האדמה, אז לא נאמין לה?



"הסוכריה" המהממת החליטה שכדאי להפיץ את כל המהממות הזו בעולם. היא קראה תיגר על ילדות בנות 17 והשיקה ספר עם תמונות שלה בשלל פוזות ובשלל מראות. איך קוראים לספר שאלתם? "נצחי". אכן, המראה שלה יישאר איתנו להרבה מאוד זמן.



אז קצת על לו: היא זכתה בתחרות מיס אסיה בשנת 1991- (כבוד) ואז החליטה לפרוש בשיא ולהתרכז בגידול משפחתה (איפה משה פרץ ועומר אדם כשצריך?). לפני שנתיים היא התגרשה וכרגע היא מגדלת לבד את בנה הצעיר.



בספר תוכלו לראות אותה מביטה בביטחון למצלמות ומשרבבת שפתיים במבחר פוזות - נשענת על קיר לבן במבט נוגה, חושפת ירך אה-לה אנג'לינה ופשוט נראית מהמם. אל תהיו קנאים...



קנדי לו, פשוט סוכריה אמיתית. צילום: צילום מסך


מי יותר יפה? אני או אנג'לינה ג'ולי. צילום: צילום מסך