שרת הספורט מירי רגב מגנה על ארגון "לה פמיליה", שבו חברים חלק מאוהדי בית"ר ירושלים ואמרה כי היא "קוראת לח"כ רזבוזוב לחזור בו מדבריו על כך שקרא לאירגון ״לה פמיליה״ ארגון טרור".



"לא יעלה על הדעת שח"כ מתבטא בצורה חסרת אחריות ומכתים קבוצה שלמה", אמרה רגב, "עם כל הכבוד לח"כ רזבוזוב שילמד קודם, מהו ארגון טרור".
 
"כפי שאמרתי הצוות הבין משרדי שהקמתי יגיש תוך 30 יום את מסקנותיו לפי המדיניות שהתוותי: אכיפה, הרתעה ושימור החוויה הספורטיבית. הוועדה תביא לשולחני את המלצותיה עם פתרונות אופרטיביים וממשיים לביצוע עד לפתיחת העונה באוקטובר", הוסיפה השרה.
 

רגב הוסיפה: "אני מתכוונת לזמן מפגש את כל ראשי חוגי האוהדים, ביחד עם הצוות הבין משרדי לפני פתיחת העונה. פגישה, שבמסגרתה יוחלט על האמנת אוהדים בכל הנוגע להתנהגות הולמת במגרשי הכדורגל".

"אסור לצבוע את כל אוהדי בית"ר כבריונים"
 
קודם לכן, התראיינה שרת הספורט מירי רגב לניב רסקין בגל"צ ואמרה כי "חשבתי שהתנהגות אוהדי בית"ר (ירושלים) היא מכוערת, שהם בריוני ספורט ושצריך להוקיע אותם אבל אסור לצבוע את כל אוהדי בית"ר ככאלה ובטח לא את כל המועדון".
"הייתי באצטדיון טדי במשחק של בית"ר ולא ראיתי שום התנהגות אלימה ולא שמעתי קריאות מוות לערבים. באותם מקומות שיש קריאות לגזענות והסתה נגד יהודים או ערבים צריך לטפל באותם פורעים. אבל ההתנהגות הזאת לא מייצגת את כל אוהדי הקבוצה, מדובר בקומץ בריונים שמנסים להכתים את הקבוצה".
"אנחנו בודקים האם ניתן לטפל בהם בהיבט המשפטי, אם יהיה ניתן לטפל באותם פורעים, ואני ממתינה למשטרה בנושא. במידה ולא אנחנו נפעיל את סעיף 17 לחוק הספורט ולהרחיק את אותם פורעים מהמגרשים. צריך להרחיק את אותם מתפרעים מהמגרשים, אך אם החוק לא יאפשר לנו להעניש קבוצה של אוהדים שעשתה מה שעשתה בבלגיה - כמובן שלא נעשה זאת".
"אני לא יודעת מה זה ארגון לה פמיליה, לא נפגשתי איתם ואין לי מושג מה מטרותיו של הארגון - אני מטפלת כרגע בפורעים. אתמול החלטתי על הקמת צוות בין משרדי לטיפול בנושאי האלימות בספורט ועד סוף אוגוסט הם יגישו לי המלצות, ואני מקווה שנוכל להביא אותם לידי ביטוי כבר בפתיחת הליגה".
בנוגע לתמונה שרצה ברשת בה נראית השרה מצולמת על שני אוהדי בית"ר ירושלים הלובשים חולצות "כהנא צדק" אמרה: " צר לי על התמונה הזאת, איני יודעת אם בכלל מדובר באוהדי בית"ר ירושלים, אני מצטלמת עם אלפי אזרחים ואין לי שליטה על מה שכתוב על החולצות שלהם. יכול להיות שאתחיל לעשות את זה, כי אני לא מקבלת שום מסרים של אלימות".
לאחר שידור הראיון פרסם ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), ראיון ישן של השרה בו צוטטה אומרת: "אני אוהדת בית"ר ירושלים ומשתדלת ללכת למשחקים. אני נהנית לשבת על 'הפמיליה' ולהסתובב בין האוהדים".