טוכמאייר בהיכל


בהיכל קבוצת שלמה (אולם הדרייב־אין) בתל אביב נפתחו בשישי בצהריים משחקי הטניס של נבחרת ישראל במסגרת גביע דיוויס. באולם הוצב מגרש טניס יפיפה ובסמוך לו הוקם אוהל ה־וי.איי.פי שבו אירח אסי טוכמאייר, יו״ר איגוד הטניס ובעלי חברת הנדל״ן קנדה־ישראל, עם רעייתו עו״ד מירי טוכמאייר את האורחים הרבים שהגיעו לצפות במשחקים. הגיעו וצעקו ״אל אל ישראל״: שרת התרבות והספורט מירי רגב; הטניסאי אנדי רם, המשמש כיום שותף מייסד ומנכ״ל חברת פאלס פליי, שזכה לטקס פרידה מרגש; רועי ורמוס; אליעזר שקדי; אבנר קז; הנרי טייג; אסף חפץ; הפרסומאי אייל חומסקי; איתן בן אליהו ועוד.




מירי טוכמאייר ואנדי רם. צילום: פוטו גדי - איגוד הטניס


חגיגת הבוטיק של דנינו


המפכ״ל היוצא יוחנן דנינו, שאך סיים את תפקידו במסיבה עם כל ראשי המדינה, התפנה במוצ״ש גם לחגיגה פרטית לרגל סיום התפקיד. במלון הבוטיק אלגרה שבשכונת עין כרם בירושלים התכנסו במוצ״ש מול שקיעה ונוף ירושלמי פסטורלי חברים קרובים של דנינו עם בני משפחתו. בעלי המלון ישי מלכה פיקח על האירוח המוקפד ושף המלון בוקי דסה עמל על מנות מפנקות לאורחים שהשיקו כוסית ואיחלו לדנינו האזרח בהצלחה בהמשך הדרך.




יוחנן דנינו וישי מלכה. צילום: שרון גבאי


משחקים ברוטשילד


שגריר סין בישראל ז׳אן יונג־סין נפגש למשחק טניס שולחן עם יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין בבית הישג בשדרות רוטשילד בתל אביב.




שגריר סין בישראל עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. צילום: ללא 



הפתעה מהר טוב


עדו הר טוב, מנכ״ל משותף בגיתם BBDO, הפתיע את מנכ״ל סיסקו ישראל בועז מעוז באירוע מיוחד שערך לכבודו על הגג של בית גיתם BBDO ברמת החייל. הסיבה להפתעה: מעוז אשר, שכיהן כמנכ״ל החברה בישראל, מונה לתפקיד בכיר במטה החברה בסן חוזה ויעבור לשם בקרוב.



בין החברים והלקוחות שריגשו את מעוז והגיעו להביע הערכתם ולאחל הצלחה בהמשך הדרך: עמי סגיס, אלון בן צור, רוית דום, מושיק תאומים מבעלי גיתם BBDO ואחרים. את מסיבת הפרידה כיבד בנוכחותו דיוויד בווילקה, סגן נשיא לאזור דרום אירופה ב-EMEAR, ששימש מנהלו הישיר של מעוז בשנים האחרונות, והגיע ארצה במיוחד כדי להשתתף באירוע. האורחים התכבדו בכיבוד צמחוני קל, בפירות וביינות קיץ קלילים.




בועז מעוז ועדו הר טוב. צילום: שרון גבאי


פלאטו שרון והאורח הקדמון


בעלי דיזינגוף סנטר שמואל פלאטו־שרון ודן ואלון־פילץ סיירו במרכז הקניות שלהם מלווים באורח לא שגרתי. לקראת פתיחת אירועי הקיץ בסנטר הגיעו השניים למקום עם רקסי, בובת דינוזאור מסוג טירקס, המתנשאת לגובה של כשני מטר, לסיבוב בין קהל הקונים. הבובה התקבלה בשמחה ובצהלות מצד הילדים ששהו במקום.




שמואל פלאטו־שרון ודן ואלון־פילץ. צילום: אביב חופי




צימר וקיאקים בכפר בלום


בשישי האחרון התקיימה באתר התיירות הצפוני קייקי כפר בלום מסיבת קיץ למוזמנים. למקום זרמו משעות הבוקר אורחים ומשפחות, רבים מהם תושבי מרכז הארץ, שעשו את הדרך צפונה ונהנו מבילוי משפחתי שכלל שיט קיאקים, פארק חבלים ואומגה למים, והיו הראשונים לחנוך את הקולנוע הרב־חושי שנפתח באתר - ולחוות באמצעותו שיט ראפטינג בנהר הווטרה שבניו זילנד. אירח כיד המלך: גיא ירמק מנכ״ל קייקי כפר בלום. נפגשו בבגדי ים: עמית צימר, סמנכ״ל ברפא״ל, מיקי פלד, יואב לימור, אמיר בר שלום, גלעד עדין, יוסי יהושע ואלונה להב־אריאלי.




גיא ירמק ויואב לימור. צילום: יח"צ


דונרשטיין והמיניונים


שמואל דונרשטיין, המנכ״ל והבעלים של חברת רב־בריח, אירח בשישי בבוקר כ־200 משווקים מורשים של החברה וילדיהם להקרנה חגיגית של סרט הילדים המדובר של הקיץ - ״המיניונים״. דונרשטיין עצמו בא להקרנה שנערכה בסינמה סיטי ראשון לציון מלווה בנכדתו שירה יתיר, מעריצה מושבעת של היצורים הצהובים.




שמואל דונרשטיין ונכדתו שירה. צילום: מגנטים עגולים