עוד חשד לאירוע מזעזע שבו נחשפה התעללות בילדים במהלך שהייה במוסד לימודי. 

אם לילד בן 5 טוענת כי נחשפה להתעללות בילדי הגן, אשר נמצאים במתנ"ס במרכז הארץ, במהלך החופש הגדול. בפוסט ארוך גוללה את האירועים וסיפרה כי הגיעה לקחת את בנה בשעה 15:45 וגילתה כי שער הגן היה פתוח לרווחה. כשנכנסה פנימה, הפתיעה את הגננת, שישבה עם חמישה ילדים ותהתה איפה בנה. בתגובה לכך, לקחה הגננת צרור מפתחות והיפנתה את האם לעבר הדלת שמובילה אל החצר והיתה נעולה.

את הפוסט פרסמה האם בקבוצת "אמהות מבשלות ביחד", שם חשפה כי הגיעה אל מתנ"ס וגילתה לתדהמתה כי בנה נעול בחצר. כאשר נפתחה הדלת ראתה את בנה ביחד עם שני ילדים כשהם יושבים אדומים ומותשים. אחד מהם פנה לגננת על פי האם "בקול מותש ואמר לה - 'סיימנו לנקות'".
 
בפוסט כתבה האמא: "הייתי בשוק. שאלתי למה הילדים בחוץ לבד? למה הדלת היתה נעולה במפתח?? ולמה הם בלי השגחה?? וכמה זמן הם נמצאים בחום כבד בחוץ???? התשובה היחידה שקיבלתי זה ש'הם השתוללו אז הם בעונש'.
"אחד הילדים שהיה עם בני בעונש ניגש אלי ואמר לי בקול חלש כי היה מותש כי הוא בעט בדלת שיתנו להם להכנס לגן, אך הגננת לא פתחה להם את הדלת. באותו רגע לקחתי את בני והלכתי משם (כי הייתי מאוד קרובה לחנוק אותה בשתיי ידיי ) העדפתי ללכת לפני שאני משתגעת".

האם המשיכה וגוללה את הסיפור: "לאחר בירור עמוק וארוך עם הגננות, המפקחת, ומנהל המתנ"ס מסתבר כי הילדים יצאו בבוקר לחצר לשחק בבועות סבון וכי הבן שלי ועוד שני ילדים זרקו חולות בגיגית של המים והשתוללו (לטענתם) אז הם הכניסו את כל הילדים לגן ואת הבן שלי ועוד שני ילדים שהפריעו השאירו בחוץ בחצר לבד בעונש בחום כבד בלי מים ואוכל.

"לא נתנו להם לאכול את ארוחת הבוקר/צהריים שלהם בגן, לא נתנו להם להכנס במהלך היום וגם לא להתפנות. הילדים שהיו בתוך הגן סיפרו להוריהם שהם היו בעונש כל היום והם בעטו חזק בדלת, אך הגננת והסייעת לא נתנו להם להיכנס. הם היו נעולים במשך 6-7 שעות.. אני פשוט מזועזעת עד עמקיי נשמתי".
על פי האם, הגננת לא הכחישה כאשר עומתה עם הפרטים מול מנהל המתנ"ס. כשהגעתי הביתה לאחר שקצת נרגעתי הייתי נסערת, המשכתי לדובב את בני לספר לי מה היה עוד בגן והאם זאת פעם ראשונה שהוא מקבל עונש כזה, אז מסתבר שלא... זאת לא פעם ראשונה ונמסר מעוד ילדים כי כל מי שמפריע בגן אורה שולחת אותו לחצר לבד או מונעת ממנו לאכול ולשתות... הבן שלי מספר לי שהיה בחצר בעונש והדלת היתה נעולה, הןו היה צריך פיפי, ואחד הילדים אמר לו לעשות בחולות, וכך עשה הוריד מכנסיים, תחתונים ועשה פיפי בארגז חול של הגן....

לסיכום כתבה האם: "איפה האונושיות? החמלה? הלב? מדובר פה בילדים בני חמש.. גם אם הם השתוללו בגן ולא הקשיבו לצוות 'החינוכי'. איפה החינוך שלהן? למה הן לא התקשרו להורים ליידע אותנו שהילדים משתוללים כמו שהן טענו? איך זה יתכן לתת לילדים חסריי ישע להיות נעולים במשך 6/7 שעות בלי אוכל ומים? איפה לעזאזל נשמע דבר כזה? איפה אנחנו חיים?
"אומרים ברומא תהיה רומאי,  בישראל תהיה ישראלי. אני אומרת בגן חיות תהיה חיה... אז החלטתי שהיום אני לביאה ואצא למלחמה ואגן על ילדיי בכל גם עם זה יעלה לי בבריאות", סיימה האם. מהחברה למתנ"סים טרם נתקבלה תגובה.

ממועצת קריית עקרון ומהחברה למתנ"סים הארצית נמסר שהן רואות את האירוע בחומרה.

"התחקיר מעלה שמשעה 13:30 לערך הילדים שהו בחצר, תחת השגחה כשהדלת בין המבנה לחצר פתוחה, וזאת לאחר שהשתוללו במבנה. עקב סירובם להצטרף לפעילויות הוזעקה האחראית על הקייטנות ביישוב שלא הצליחה לשכנעם להיכנס לארוחת צהריים. עם עזיבתה הנחתה האחראית על הקייטנות שתהיה השגחה על הילדים בכל עת.

"עם זאת, בניגוד לנהלים, היא החליטה שלא לקרוא להורים על מנת לאסוף את ילדיהם מהקייטנה בשל הקירבה לשעת האיסוף. הסייעת נותרה עם הילדים בחצר, וכשהחלו ההורים להגיע (15:30) קמה לנוחיות תוך יידוע האחראית על הצהרון וביקשה מהילדים לסדר את הצעצועים שפיזרו בחצר. אחראית הצהרון, בניגוד לנהלים, נעלה את הדלת לחצר, לטענתה בטעות.

"נוסיף שהתחקיר מעלה שהילדים היו מצוידים בבקבוקים עם מים בכל העת. דקות ספורות לאחר מכן הגיעה האם לאסוף את הילד. אחראית הצהרון הושעתה באופן מידי וזומנה לשימוע, וייתכנו צעדים נוספים עם סיום הפקת הלקחים מהתחקיר".