השיבה לשא-נור הסתיימה בפינוי. כוחות הביטחון פרצו הלילה (חמישי) ליישוב ופינו את המשפחות שעלו אליו ביום שלישי והתבצרו במצודה לאחר שהסכימו לצאת מרצונן באוטובוסים אל היישוב קדומים.



כ-100 צעירים נשארו במקום וסרבו לצאת. הם נעמדו על גג המצודה והחלו לקרוא קריאות לעבר השוטרים, שנאלצו לפנות אותם בכוח.



לאחר שכבר פונו, והורדו מהיישוב בטיולית, הצליחו בני הנוער לפתוח את דלתות הטיולית ולרדת ביציאה מהיישוב, וכעת מנסים השוטרים להעלות אותם שוב לטיולית אחרת ולפנות אותם מהמקום.



גורמים במקום מדווחים על אלימות שמפעילים השוטרים כנגד בני הנוער ומעט המבוגרים שנשארו. גם ילד קטן מבני משפחות המגורשים הוכה בידי השוטרים. עוד דווח על שני שוטרים שסרבו לקחת חלק בפינוי ונלקחו מהמקום.



אתמול הציעו המשפחות לראש הממשלה בנימין נתניהו ביישוב להתפנות בהסכמה התמורה להקמת ועדה שתבחן את ההיבטים המשפטיים והביטחוניים של חזרתן לשא-נור.



כחלק מהליך הפינוי, בני הנוער נקטו בשיטת "שקי תפוחי אדמה", כלומר נשכבו על הקרקע וחיכו שהכוחות יפנו אותם. 
לטענת המפגינים, הם לא נקטו באלימות אך הכוחות התיזו גז פלפל על המפגינים וגררו אותם על הרצפה. הם טענו כי לא הופנתה אלימות קשה כלפיהם, אך כן נעשה שימוש בכח לא מידתי ולא תמיד הכרחי. 
בהודעה שנשלחה באמצע הפינוי ע"י אחד מהמפונים נכתב: "כל מי שלא זורם עם השוטרים מופעלת כלפיו אלימות. אני עמדתי וצילמתי. התנפלו עלי מספר מג"בניקים וכשצעקתי שהבן שלי לידי ושיעזבו אותי, התנפלו גם עליו מג"בניקים וחטפו אותו בכח לטיולית". באירוע לא היו פצועים או עצורים. 
כמו כן, דווח על שני שוטרי מג"ב פרצו בבכי ולא יכלו להמשיך את מלאכת הפינוי ונלקחו הצידה ע"י חבריהם. 
בעקבות הדיווחים על לוחמים שסרבו להשתתף בפעילות הלילה, מהמשטרה ביקשו למסור כי "לא היו דברים מעולם", וכי "למרות הקושי בביצוע המשימות המורכבות בהם נטלו חלק הלוחמים, כלל הלוחמים השלימו את המשימה".