כ-100 מפגינים התכנסו הערב (שני) מול ביתו של שר החינוך, נפתלי בנט, ברעננה בהפגנה שארגנה תנועת V15 בתגובה לאירועי האלימות בשבוע שעבר.
המפגינים השמיעו קריאות בגנות הטרור וקראו: "טרור יהודי לא במדינה שלי". המפגינים דורשים מבנט, יו"ר מפלגת הבית היהודי, לקחת אחריות ולפעול נגד מי שהם מכנים "הקיצונים במפלגתו שנותנים יד להסתה נגד ציבורים שלמים ביניהם הקהילה הלהט"בית".
נמרוד דוויק, מייסד תנועת V15 אמר למפגינים: "אזרחים שאכפת להם צריכים ללכת לבתי המנהיגים ולומר להם חלאס עד כאן, לא ניתן לזה להמשיך, לא ניתן שיהרגו ילדים שרק רצו לאהוב. אנחנו מצפים מנפתלי בנט לעשות חשבון נפש, הגיע הזמן לעשות מעשים, להפעיל תכניות חינוכיות אמיתיות, להקצות שעות חינוך על אהבת האחר, להגדיל את התקציבים של הנוער הגאה. ח"כ בצלאל סמוטריץ' צריך לעשות חשבון נפש על אמירותיו הגזעניות והמסיתות".

המפגינים הביעו את נכונותם להגיע לבתיהם של נבחרי ציבור נוספים על מנת להדגיש את אחריותם לציבור אותו הם מייצגים.

"עליו להתחיל להתנהג כראש מפלגה ולא כאסקופה נדרסת"
דוויק הוסיף בפנייה ישירה לבנט: "אנחנו מצפים שיפטר את מי שצריך ויתחיל להתנהג כראש מפלגה ולא כאסקופה נדרסת. אנו מרגישים שאנו צועדים לקריעה נוראית בעם ולו כשר החינוך יש יכולת למנוע זאת דרך חקיקה, תכניות חינוכיות, מניעת הסתה, דוגמא אישית ואמירה חדה וברורה כי אין מקום להתנהגות כזו - לא במפלגתו ולא בישראל רבתי".
בדף הפייסבוק של v15 הוטלה האחריות למיגור האלימות על נבחרי הציבור בישראל: "'הזוועות האלה לא באו משום מקום', קל לפטור ולהגיד, 'הרוצחים הם עשבים שוטים שפעלו על דעת עצמם', אבל אלה לא פני הדברים. האמת היא שהקיצוניים בישראל מונהגים על ידי שרים וחברי כנסת שלא מבדילים בין מטרות פוליטיות לבין בני אדם. הם נותנים יד לשיסוי של ציבור אחד בציבור אחר. בישראל יש מנהיגות שמפחידה ומסיתה נגד כל מי ששונה"