יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, נבחר לאיש השיווק של יולי בזכות המהלך למיצוב מחדש של ערוץ 10 שהוביל. המהלך בידל את ערוץ 10 מערוץ 2, בניגוד לאסטרטגיה שפעל בה הערוץ ב-13 השנים שקדמו לוורשבסקי, והוביל לשינוי בתפיסה הציבורית כלפי ערוץ 10, וליצירת ערך מוסף כערוץ טלוויזיה.

החזון שהנחה את האסטרטגיה היה להיות ערוץ בעל ערך מוסף מובדל מערוצים אחרים, שפועל להפוך את ישראל למקום שטוב יותר לחיות בו. עם זאת שם לו הערוץ לדגל להיות ארגון שמכבד את עובדיו ומשיא ערך לבעלי המניות. האסטרטגיה יצאה לדרך באוגוסט 2014, ברמת יח"צ ופרסום.
הקמפיין "ערוץ בלי ראליטי" שעלה באוגוסט 2014 היה קמפיין עם תהודה רבה במסגרתו תוקשר השינוי באופיו של הערוץ - נטישת ז'אנר הראליטי.  זאת מתוך התובנה שבשל עוצמתן, תוכניות ראליטי הן ז'אנר שמשפיע בצורה מהותית על מיצובו של הערוץ ותפיסתו הציבורית. לקמפיין יח"צ היו שני שלבים: השלב הראשון - הודעה פומבית מצד ערוץ 10 שהוא חדל מהפקה ושידור של ראליטי. 

ערוץ טלוויזיה – כלי לשיפור החיים
השלב השני - ויתור פומבי על הזכויות של ערוץ 10 להפיק ולשדר את "הישרדות" ו"היפה והחנון" שהן שתי תוכניות ראליטי מצליחות אשר היו מזוהות עם הערוץ. הוויתור יצר גל תקשורתי חדש. במישור נוסף התנהל קמפיין פרסום "יש דברים חשובים יותר מטלוויזיה", שהתשדיר המרכזי בו הציג את התפיסה הערכית שערוץ 10 אימץ, לצד תשדירים עם דמויות מרכזיות מהערוץ. 
התשדירים נועדו להבהיר את החיוניות של הטלוויזיה ככלי לשיפור החיים, ומצד שני העביר מסר של הכרה בסוגיות חברתיות. המטרה הייתה להבהיר שערוץ 10 חותר לספק ערך מוסף מעבר לבידור.
המהלך שינה את תדמית הערוץ ונתח השוק צמח למרות השינוי הדרמטי בהיקף ההשקעה בתוכן. היקף ההוצאה על תכניות ירד בכ-40% אך נתוני הצפייה ונתח השוק שומרו. חדשות הערוץ התחזקו, והרייטינג הממוצע של חדשות 10 עמד בחציון הראשון של 2015 על 10.8% בהשוואה ל-9.9% בחציון המקביל אשתקד, וביוני נכנס משקיע חדש לערוץ 10 והתקבל רישיון שידורים לטווח ארוך.
נימוקי ועדת השיווק לבחירת יוסי ורשבסקי: איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך המיצוב מחדש של ערןץ 10, שהוביל לבידול המוצר, למיצוב מחדש של הערוץ, ולתוצאות העסקיות המבטיחות.