קלי אוסבורן נתפסה באמירה אומללה במיוחד בשידור חי בטלוויזיה האמריקנית וכעת מאשימים אותה בגזענות. במהלך דיון בתוכנית הפופולארית "דה וויו", תקפה אוסבורן את דונלד טרמפ: "אם תבעט את כל הלטינים מהמדינה הזאת, אז מי ינקה את השירותים שלך דונלד טראמפ?".



אז קטעה אותה מנחה נוספת, רוזי פרז ואמרה: "אוי, זה, לא. יש עוד עבודות ללטינים. הם לא היחידים שמנקים שירותים". אז החלה לגמגם קלי ואמרה: "במובן של... אתם יודעים מה אני מתכוונת... באל איי. הם תמיד... לא לא לא".

הטוויטר של קלי אוסבורן התפוצץ מרוב תגובות ועל כן היא הגיבה וכתבה: "אני רוצה להתחיל ולומר שאני תמיד לוקחת אחריות על המעשים שלי. במקרה הספציפי הזה אני אקח אחריות על בחירת המילים הגרועה שלי אבל אני לא אתנצל על כך שאני גזענית כי אני לא".
 

"אני לא רוצה לעבוד על מישהו או לתרץ את זה. למרות זאת, נעצרתי באמצע המשפט על ידי רוזי ולא יכולתי לסיים את הנקודה שלי. הייתי צריכה לדעת טוב יותר כשהייתי ב"דה וויו" וזה היה בשידור חי. למדתי לקח חשוב. כולי תקווה שהמצב הזה יפתח שיח בנושא הגירה והקהילה הלטינית בכללה. דרך אגב אני מנקה בעצמי את הפאקינג שירותים שלי", הוסיפה המגישה.
 

@theview

Posted by Kelly Osbourne on Tuesday, August 4, 2015