בתוכנית הבוקר של טל ואביעד ששודרה היום (חמישי) ברדיו eco 99 FM, אירח הצמד את כתבת הרכילות של "מעריב", ליאורה גולדנברג-שטרן, בפינת "היה או לא היה".



להזכירכם, בפינה של ליאורה ארבע ידיעות רכילות כשאחת מהן היא שקר. חושבים שתצליחו לזהות?



ידיעה ראשונה - הייתכן ששוב היחסים בין האחיות זהבה בן ואתי לוי עלו על שרטון? ליאורה טוענת כי הן היו אמורות להקליט אלבום ולצאת למסע הופעות משותף אך חתול שחור בגודל של פיל עבר ביניהן וכל התוכניות בוטלו.



ידיעה שנייה - לי אהרונוב, זוגתו לשעבר של איציק זוהר, לה הוא היה חייב המון כספים, אמרה כי זוהר החזיר לה את כל הכספים והסיפור הסתיים בשלום.


כזכור, איציק זוהר עדיין מרחף על אדי התהילה א האחרונים של ״האח הגדול" וגם מתחזק את הזוגיות שניצתה מחדש עם נטלי עטיה, אבל לא כולם משתתפים בחגיגות: לי אהרונוב (טל), זוגתו לשעבר בת ה־34 שאפילו קעקעה את שמו על העורף ואז הסירה אותו בלייזר, סיפרה כי היתה שקועה עמוק בחובות באשמתו. 

בחודש שעבר סיפרה אהרונוב: "״איציק חייב לי בסביבות ה־200 אלף שקל, על דירות ששכרנו ולא שילמנו. הוא הכניס אותי לחובות מול השוק האפור, בנקים, העירייה, חשמל ומה לא. הוא גם לא משלם מזונות. מתקשרים אלי עבריינים מהשוק האפור שמחזיקים צ׳קים שלי, הוציאו לי צו עיכוב יציאה מהארץ. הגעתי למצב של התראה לפני צו מעצר. אני אמא לארבעה ילדים ואין לי כסף. אני לא שורדת. רק חובות כל היום". 

לדבריה זוהר הציע לה לעשות פשיטת רגל. ״למה שאני אכריז פשיטת רגל ואהיה מוגבלת כל החיים, ולא אוכל לבקר את המשפחה שלי בניו יורק? גם עכשיו אני לא יכולה לנסוע אליהם. אני חתומה על כל הצ׳קים", סיפרה בת הזוג לשעבר בכעס.

אהרונוב הוסיפה כי חתמה על הצ'קים מכיוון שאהבה את זוהר. "יש לנו ילדה ביחד. אמרתי לעצמי 'נרים אותו על הרגליים'. לקחתי אותו מבית בלי חשמל ובלי אוכל והכנסתי אותו לבית שלי עם שלושה ילדים. הייתי איתו באש ובמים. שקל אחד מהחובות האלה הוא לא שלי. אסור לעזור לאנשים". 


"מאוד מאוד אהבתי אותו". אהרונוב וזוהר בימים יפים יותר

אולם תחושות האהבה שהיו נעלמו כלא היו. "יש לי בן זוג, עורך דין שעוזר לי בכל. אני מתכננת להגיש נגדו תביעה רצינית וגם לתבוע את המזונות שהוא לא שילם. הוא הרס לי את החיים. העיקר שיש לי ילדה ממנו. אני מקווה לצאת מכל החובות האלה ולקבל מזונות. תודה לאל שיש לו חברה עכשיו, שיירגע", הוסיפה אהרונוב.

למרות השמחה על הזוגיות החדשה, אהרונוב לא מאמינה שהקשר של זוהר ונטלי עטיה ישרוד. ״הוא לא אוהב אותה, הוא זקוק לה לימים הקשים. הוא לא אוהב אף אחד, רק את עצמו. כשראיתי אותו ב'האח הגדול' שמחתי בשבילו, אמרתי 'אולי יום אחד הוא יהיה בן אדם נורמלי'. מקווה בשבילה שלא תיתן לו צ'קים ולא תיקח הלוואות בשבילו. הוא דפק לי את השם".

לכל הידיעות ולכל התשובות האזינו ללינק:

 

תוכנית הבוקר של טל ואביעד משודרת בכל יום בין השעות 07:00-09:40 ברדיו eco 99 fm וברדיו קול רגע.