שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, פנה היום למזכ"ל האו"ם באן קי-מון בדרישה לגנות בחריפות את פיגוע הדריסה שאירע היום בו נפצעו שלושה חיילי צה"ל: "זו הפעם השלישית השבוע בה אני קורא לך לגנות את מתקפות הטרור נגד אזרחי ישראל. השתיקה שלך צורמת במיוחד לאור הגינויים החריפים והמהירים שאתה יודע להוציא כאשר הטרור מכוון כנגד אחרים".
פרושאור דרש מהמזכ"ל גם לגנות את ההסתה לטרור של ההנהגה הפלסטינית, שמעודדת פיגועים נגד ישראל, והוסיף כי לא רק שחמאס מיהר לברך על הפיגוע, הרי שהאו"ם ממשיך לשמור על שתיקתו: "טרור הוא טרור, ללא קשר למקום שבו הוא מתפרץ. אזרחי ישראל ראויים לאותה דאגה ואמפתיה שלה זוכים שאר האנשים בעולם".

קודם לכן היום, נפצע חייל צה"ל קל בפשיטה על הכפר של המחבל מצפון-מערב לירושלים. קודם לכן הותר לפרסום כי שלושה מחיילי צה"ל הם הפצועים בפיגוע הדריסה בציר 60 בצומת לכפר סאנגי׳ל (בגבול בנימין ושומרון). שניים מתוך שלושת הלוחמים, אשר הוקפצו לאזור כחלק מתגבור הכוחות בעקבות פיגוע הטרור היהודי, נמצאים במצב קשה והשלישי במצב קל.

אחד מהם, צעיר כבן 20, סובל מפגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית. הפצועים פונו כשהם מורדמים ומונשמים לבית החולים הדסה עין כרם. הפצוע השלישי שמצבו כאמור קל פונה לבית החולים בלינסון, כשהוא סובל מפגיעות בגפיים.