שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע
באשירה מחמוד, עקרת בית בת 48 ממג'דל שאמס, אשה דרוזית נורמטיבית ללא עבר פלילי שמעולם לא הסתבכה, היא הנאשמת המרכזית בלינץ' שנעשה בשני הפצועים הסורים לפני מספר שבועות, לינץ' שהפך לרצח. על פי כתב האישום מחמוד הטיחה בפצוע שנרצח אבן ורוצצה את גולגלתו. 

החוקרים מספרים שהיא היתה הנחקרת הכי קשה. אני אומר לה, גברת מחמוד היקרה וכל חבריך, שכנייך וסובבייך, אם אתם רוצים אביב ערבי, מרחץ דמים חסר אבטחה והתבהמות כללית של המין האנושי, אנא מכם חצו את הגבול ולכו לסוריה, זה כבר שם, ואנחנו ממש לא רוצים שזה יגיע גם לכאן, ישראל היא מדינת חוק והיא שואפת להישאר כזו, תודה ובהצלחה.

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב
קבוצת רבנים המשתייכת לזרם הציונות הדתית הקימה רשת פרטית של בתי דין לגיור, הנקראת "גיור כהלכה". בראש הארגון עומדים הרבנים נחום רבינוביץ' ממעלה אדומים, יעקב מדן מגוש עציון ודוד סתיו מארגון רבני צוהר.

הם מתכוונים לעסוק באלפי, אולי עשרות אלפי המבקשים להתגייר, צעירים בני דור שני לעולים מברית המועצות לשעבר, אבל לא רק, לגייר על פי ההלכה  ב-100 אחוזים  אבל בלי כל חבלי הייסורים שהרבנות הראשית בחסות ש"ס ואגודת ישראל כובלים בה את מי שרוצה להתגייר, ומעבירים אותם שבעה מדורי גיהנום. זה מהלך מהפכני. עימות ראש בראש עם הממסד של הרב יוסף והרב לאו. היום הם גיירו את השישה הראשונים. צפו למלחמת עולם, ושהטובים ינצחו.