הרשות הפלסטינית תשתף פעולה עם איראן בועידה בינלאומית שמטרתה לפעול לפירוק ישראל מנשקה הגרעיני, זאת על פי בכיר באש"ף שביקר בטהראן בימים האחרונים.
אחמד מג'דלאני, חבר הוועד הפועל של אש"ף נועד בטהראן עם שר החוץ האיראני, מוחמד זריף. בפגישה זו מסר מג'דלאני, מכתב מיו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, לנשיא איראן, חסן רוחאני.
אחמד מג'דלאני אמר היום כי ביקורו באיראן הניב את ההסכמות להקים ועידה בינלאומית שיעודה לפרק את ישראל מנשקה הגרעיני ומנשק שנועד להשמדה המונית. 

בתוך כך הביע מג'דלאני את תמיכתו בהסכם הגרעין בין איראן לבין המעצמות, בטענה כי העסקה תבטיח את היציבות ואת הביטחון במזרח התיכון. הבכיר הבהיר כי ביקורו באיראן נועד להפריך את טענותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדבר מסוכנותו של ההסכם לישראל. לטענתו נתניהו משתמש באיראן כדי להתחמק מהמחויבות של ישראל לקדם את תהליך השלום.
מג'דלאני הוסיף כי שיחותיו באיראן התמקדו גם בתוקפנות של ישראל כלפי הפלסטינים והאשים את ממשלת ישראל בכך שאינה פועלת לקידום השלום עם הפלסטינים. בתוך כך הביע מג'דלאני את תקוותו כי איראן תתמוך במהלכים הדיפלומטים של הפלסטינים בזירה הבינלאומית.
גורם רשמי בממשלת ישראל מסר כי הוא עודכן על קיום הפגישה והביע את דאגתו בעניין. "הברית של הרשות הפלסטינית ושל איראן מוכיחה כי המחלוקת לא נסובה סביב גבולות אלא על עצם קיומה של המדינה היהודית", אמר הגורם הרשמי.
"היחסים של הרשות הפלסטינית עם איראן בדומה ליחסיה עם החמאס, מדאיגים מאוד. איראן וגם החמאס מאמינים כי יש למחוק את מדינת ישראל מהמפה שאמרו באופן גלוי כי יש להשמיד את ישראל, הוא הוסיף. "העובדה שהפלסטינים רואים את הברית עם איראן כטבעית מעלה שאלות לגבי המחויבות שלהם לתהליך השלום".