מכבי ת"א הפסידה הערב (שני) 3:0 למכבי פ"ת במסגרת גביע הטוטו, כאשר האלופה עולה עם הרכב חסר מאוד בעוד שחקני המפתח מקבלים מנוחה לפני משחק "אלוף האלופים" בשבת מול קריית שמונה, וכמובן, לפני המשחק בשבוע הבא מול באזל במוקדמות ליגת האלופות.

אך המאמן, סלבישה יוקאנוביץ', העדיף לא לתרץ את היכולת החלשה: "גם זו מכבי ת"א. לא היינו מספיק חזקים ומרוכזים. מכבי פ"ת הייתה טובה יותר והגיעה לה לנצח. זו קריאת השכמה עבורנו, השנייה שאנחנו מקבלים אחרי ההפסד להיברניאנס. אם לא נהיה מוכנים בשבוע הבא נשלם מחיר כבד".
שומרת כוחות: מכבי ת"א הפסידה 3:0 למכבי פ"ת

"כל המנויים יהיו במשחק נגד באזל"
הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו
הסרבי לא חסך ביקורת מחניכיו: "מאוכזב מהקבוצה שלי. לא שמנו לב לפרטים הקטנים. נתנו ליריב מתנות וככה קשה מאוד לנצח. לא היה לנו כוח לשנות את מצבנו במחצית השנייה".
"הראש שלנו לא היה פה והפסדנו בצדק", הוסיף איתן טיבי. "זה מראה שכשמורידים את המחויבות והריכוז, אתה יכול להפסיד לכל קבוצה. וזה יכול היה להיגמר ביותר. מקווה שנלמד מזה להמשך הדרך". הבלם גם העדיף לא להסתכל יותר מדי קדימה, לפלייאוף האלופות, אלא להתמקד במפגש שמחכה בסוף השבוע הקרוב: "יש לנו זמן עד באזל. נהיה מוכנים. יש משחק חשוב בשבת נגד קריית שמונה, אנחנו רוצים לזכות בכל התארים. צריכים לבוא מוכנים ומרוכזים רק לקריית שמונה".
החדשות הטובות מבחינת יוקאנוביץ' הגיעו בדמות חיזוק, לאחר שאלי דסה ושלומי אזולאי הצטרפו היום לקבוצה. אך גם בגזרה הזאת, המאמן שומר על איפוק: "האם דסה ואזולאי יוסיפו איכות? אולי. כמו מאמנים בכל העולם, גם אנחנו מחפשים שחקנים חדשים שיוסיפו".
בצד השני, אפשר היה לצפות למצוא מאמן מרוצה. אך כנראה שזה יותר קשה כשמדובר ברן בן שמעון. אם כי, הפעם נראה כי היו לו סיבות לשמור על פרופורציות: "המשחק הזה היסטוריה. מכבי ת"א מתכוננת למעמדים אחרים, הם לא היו פה. מכבי ת"א לא עם הראש בבאזל, אלא במרפסת של הרצל. נחמד מאוד לנצח, אבל ממשיכים הלאה. המבחנים האמיתיים מחכים לנו בליגה".
על החמצת הפנדל של הקפטן, ג'ו מונונגה, הסביר בן שמעון: "זה משדר משהו לא טוב, אבל אני סומך על ג'ו. הוא מנהיג. לא רציתי להוציא אותו כדי לא להביע חוסר אמון, אבל הוא התעייף. נתקן".
"אנחנו מנסים להביא זרים שמתאימים לי באישיות, קודם כל כאנשים ואחרי זה כשחקנים", הסביר רב"ש. "את פאנקה אנחנו כבר מכירים - זה נכס לאומי. שחקן שכיף לאמן. לגביי כל השאר נחכה קצת, למבחנים אחרים".