הקשר הדני, מאדס אלבק בן ה-25 ששיחק בריימס הצרפתית, סגר במכבי חיפה וצפוי להצטרף בקרוב לצידו של ניקולה דרינצ'יץ' למרכז הקישור. 

אלבק גדל במיידטלנד, אלופת דנמרק ובמדיה שיחק חמש שנים בין 2008-2013, אז נמכר לריימס הצרפתית במדיה שיחק עם אלירן עטר. לקשר שעבר את כל הנבחרות הצעירות של דנמרק יש 2 הופעות בנבחרת הבוגרת.
במקביל, לירוקים יש לא מעט בעיות כאשר מערך ההגנה והקישור האחורי מתפקדים בדמותו של המאמן, אך מנגד יש את מערך הקישור וההתקפה שאינו מצליח להתחבר לקו של רוני לוי.

"אפשר להגיד שמדובר בארבעה סוסים המושכים את המרכבה לכיוונים שונים. יוסי בניון, איתי שכטר, אלירן עטר וחן עזרא שלא נמצאים במיטבם בטח שלא לתו הדרישות של רוני לוי. כל הניסיונות עד עכשיו למצוא את האיזון בהרכב בין הארבעה לא הצליח", אמרו במועדון.
הקפטן יוסי בניון אינו פצוע, אך נדמה כי הוא זה שישב על הספסל בעוד שלושת האחרים יקבלו קרדיט מלוי.
בניון, השחקן המצליח ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי אמור לשבת גם הערב (שלישי, 20:50) נגד הפועל עכו על הספסל.
אחרי הפגישה של יעקב שחר, רוני לוי ויוסי בניון אין לקפטן לפחות עד משחקי פתיחת העונה שום אמירה במכבי חיפה וזה נראה כמו מהות היחסים שבין המאמן לקפטן המסופסל שלו.
יהיה לא מכובד לראות את הקפטן הנערץ מתחמם בסביבות הדקה ה–50 ונכנס לכר הדשא לקבל חזרה את סרט הקפטן, אם שוב יפתח על הספסל. יחד עם זאת, בניון משמש כסוג של קריאת השכמה עבור יתר חבריו לחלק הקדמי.
מי שעשוי לערוך בכורה הוא מארק ואליינטה שאמור להיות בסגל ולעשות הכרה ראשונה עם האוהדים. בקבוצה ממתינים לנחיתה קרובה של זר או שניים.
ההרכב המשוער: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אוראל דגני, דקל קינן, טאלב טוואטחה, אביחי ידין, ניקולה דריניצ'יץ', חן עזרא (יוסי בניון), איתי שכטר, אלון תורג'מן, אלירן עטר.