עד לפני שנה הייתה דר זוזובסקי נטלי קליין המוכרת מסדרת הילדים והנוער "החממה", דוגמנית בעלת שם עולמי שנכנסה למגזינים נחשבים וביניהם "קוסומופוליטן" האיטלקי, ובעיקר החברה של הזמר וכוכב הנוער לי בירן. השנה היא הפכה להיות אחד השמות החמים בתעשיית הבידור, ולי בירן מוצג במדורי הבידור כ"החבר של דר זוזובסקי". הסיבה לא מפתיעה בכלל, יש לה כל מה שנדרש כדי להפוך לסיפור הצלחה: גוף לוהט עם שתי רגליים דקיקות שלא נגמרות, פנים יפהפיות שבמרכזן עיני תכלת חתוליות, זוגיות פוטוגנית במדורי הבידור, עדת מעריצים ומעריצות בזכות דמויות שגילמה ב"החממה" וב"פצועים בראש" והמון תשוקה ורעב של נערה בת 24 שצמאה לכבוש את הביצה.



היא מחוזרת ללא הרף על ידי חברות הפרסום השונות, ולא בכדי. כיום היא מככבת בשלושה קמפיינים גדולים – לנעלי סקופ, למשקה ספרינג ולרשת הלבשה תחתונה fix girl – שרצים במקביל בשלטי חוצות ברחבי הארץ, בעיתונות ובמסכי הטלוויזיה, ובנוסף היא שיחקה בסרט "איביזה" שמציג בבתי הקולנוע, סיימה זה עתה צילומים לעונה הרביעית של "החממה" ולעונה השנייה של "פצועים בראש", וקיבלה תפקיד בסדרה הקומית החדשה של עידו רוזנבלום "החדש של עומרי גורדון".

ברזומה שלה נמצאות דרמת המתח "בני ערובה", שבה גילמה את בתה של איילת זורר, ודרמת הפשע "נויורק" שם שיחקה בעונה השלישית. כפי שניתן לראות, זוזובסקי יורה לכל הכיוונים – דוגמנות, משחק, עולם הילדים והבוגרים ולא במקריות היא גם פוגעת בול במטרה. אבל אם תשאלו אותה, היא רואה את הדברים אחרת "מדורי הבידור לא מעסיקים אותי, עבדתי הרבה לפני הזוגיות שלי עם לי, ושיגידו מה שיגידו, אני וליבי כל אחד מאיתנו עומד בנפרד בזכות עצמו. אני כן יכולה לומר שאני עסוקה היום יותר מתמיד, אבל אני אומרת תודה על כל יום שאני עובדת ולא מתעסקת מסביב בזכות מה, בזכות מי, ומתי זה קרה".
 "גב על הסט"


אני פוגשת את זוזובסקי על סט צילומי הקמפיין לרשת נעלי סקופ – שלה היא משמשת פרזנטורית כבר עונה שנייה, אחרי שנכנסה לנעליה של רותם סלע.

את מככבת כרגע בכל מדיה אפשרית, את לא מפחדת מסוג של חשיפת יתר? 
"תודה לאל יש סביבי צוות חזק ותומך שמנהל ומכוון אותי בצורה הכי נכונה. אלינור שחר ורינת איתן הן הסוכנות והיח"צ שלי שמנהלות אותי ושומרות עלי, ואני מרגישה מאוד בטוחה. זה שאני מופיעה בשלושת החודשים האחרונים בשלושה קמפיינים שונים, זה לא אומר שלא סירבתי להמון הצעות אחרות שקיבלתי. אני בוחרת לעשות מה שנכון לי, מה שאני מרגישה בו נוח ומה שאני מתחברת אליו". 

"כרגע אני פרזנטורית של סקופ, ספרינג ופיקס לנערות, וכל אחד משתלט על חלק אחר בגוף שלי", היא מוסיפה בציניות.  בסוף יום עמוס עבודה היא חוזרת היישר לזרועותיו של כוכב הנוער, הזמר, היוצר ופיינליסט "כוכב נולד 6" לי בירן בן ה־26. "הקשר שלנו התחיל בצבא. הייתי המפקדת שלו במדור הפקות, שירתי בתפקיד צלמת, והוא כמעבד מוזיקלי. נתתי לו פקודות, אבל הוא היה חייל מאוד בעייתי. אז שנינו היינו במערכות יחסים, ושום דבר לא התפתח".



"חייל בעייתי" דר זוזובסקי ולי בירן. צילום: אינסטגרם

מתי עברתם לפן הרומנטי?
"נפגשנו שוב על סט צילומי 'החממה', התחלנו להתקרב ולהפוך לידידים, ואחרי תקופה כשהיינו שנינו 'רווקים', הפכנו לזוג. אנחנו כבר יותר משנה יחד, והיום הפקודות שלי כבר לא שוות כלום".

איך זה לעבוד על אותו סט עם בן הזוג? מתכון למריבות?
"ההפך הוא הנכון, כי אין לנו הרבה זמן ביחד. אני טסה מלא לעבודות בחו"ל, וכמעט לא יוצא לנו להתראות, אז עבודה משותפת היא יתרון עבורנו. הזמן שלנו זה לפי תקופות. צילמנו שתי סדרות – 'פצועים בראש' ו'החממה'. גם על הסט אנחנו לא יכולים להיות ביחד, כי הצילומים מאוד אינטנסיביים. אבל כשאני עובדת איתו אני מאוד נהנית, כי הוא כזה מהמם ואני מרגישה שיש לי גב על הסט ומישהו ששומר עלי, ואני לא רואה בזה שום חיסרון. עברנו לא מזמן לגור יחד בדירה בתל אביב, אז בסוף כל יום אנחנו נפגשים בבית ומבלים זמן איכות לבד".

 "הוליווד קורצת לי"

זוזובסקי בת ה־24 נולדה וגדלה ברמת השרון. בתיכון למדה בבית הספר אלון במגמת תיאטרון. בגיל 19 הוריה התגרשו. "ברור שעברתי משבר גירושים, זה דבר שקשה להכיל בכל גיל. אבל לגמרי עברתי אותו. ואני ביחסים טובים עם שני הצדדים, גם הורי ביחסים טובים ביניהם. אתמול הייתה לאחי יום הולדת, ישבנו כולנו יחד, וזה הרגיש לגמרי טבעי, זה הרגיש כמו בית".

את יותר דוגמנית או שחקנית?
"מאז ומתמיד, עוד כשהייתי ילדה, רציתי לשחק. דוגמנות זה לא משהו שחשבתי שאני אעשה אי פעם, אפילו פסלתי את התחום. לא הייתי מהילדות שעמדו מול המראה ועשו פוזות. הייתי הכי נמוכה בכיתה, היה לי גשר בשיניים, לא הרגשתי יפה או נשית, הרגשתי ילדה. אבל למדתי במגמת תיאטרון, וזה כל מה שהעסיק אותי. לפני הצבא התחלתי לדגמן, אבל תמיד משחק היה הכיוון והיעד הסופי. כיף לי לשלב בין דוגמנות למשחק, לא משעמם לי לרגע, ואני מרגישה מאוד בנוח מול מצלמת המשחק ומול עדשת המצלמה בדוגמנות, כי גם דוגמנות זה סוג של משחק, צריך להעביר מסר ודמות".

עדיפות להתפתח בעולם הילדים או הבוגרים?
"אני מרגישה שאני רוצה לעשות עוד מכל התחומים, לא מיציתי שום דבר. מאוד כיף לי לעשות את 'החממה' ולעבוד עם נוער וילדים, וזה מעבר למשחק, אני מרגישה שאני יכולה להשפיע ולגרום לילדים לחייך וללכת לבקר ילדה חולה בבית חולים, ומבחינתי זה בונוס אדיר שהמקצוע נותן לי, ואני מתרגשת ממנו כל פעם מחדש. כשאת מתחילה לעבוד בתחום הזה, את לא חושבת שזה יגיע לכאלה מקומות. עולם הילדים מאוד מתגמל, מעניקים לך המון אהבה וחום בחזרה. מאידך עולם המבוגרים מאוד מסקרן ומעניין. הייתי רוצה מאוד לעשות עוד קומדיות, דרמות וסרטים. כל דבר בעתו, לאט־לאט".

סצנת עירום זאת אופציה עבורך?
"אין לי בעיה להצטלם בעירום, כל עוד זה משרת את המטרה ואני מתחברת לדמות ולתפקיד".

לא למדת משחק מעבר למגמה בתיכון, ובכל זאת מצליחה. זה אומר שיש קיצורי דרך בתחום? 
"אני כן לומדת משחק באופן פרטי, ויש לי קואוצ'רים, למדתי בתיכון במגמת תיאטרון אבל לא למדתי משחק בבית ספר ללימודי משחק עם כמה שנות לימוד. יצא שפשוט היה לי רצף מאז הצבא, כשהתחלתי לצלם את הסדרה הראשונה שלי 'החממה', ומשם התגלגלתי. אני לא חושבת שלימודי משחק זה בשבילי, הקונספט של בית ספר וכמה שנות לימוד לא מתאים לי, אף על פי שאני מאוד מכבדת את אלה שעושים אתנחתא לטובת הלימודים. אני כן שוקלת ללמוד אבל לא משחק אלא תואר בתחום אחר לגמרי, שישב במגירה כתוכנית שנייה. בכל זאת, משחק זה תחום לא יציב".

את מאוד פעילה ברשתות החברתיות.
"אני מאוד פעילה ברשתות, אבל עם זאת אני גם עושה סלקציה מה אני בוחרת להעלות ולשתף. הרשתות החברתיות זאת אחלה פלטפורמה ודרך חזקה בשבילי לתקשר עם הקהל שלי. זה חשוב לי כאמנית, וכיף לי שאני יכולה לשמוע תגובות ולהגיב בחזרה למעריצים".
מה עם קריירה הוליוודית?
"אני עובדת הרבה בחו"ל כדוגמנית, כך שזה מאוד קורץ לי, בייחוד כשאני רואה שישראליות שלנו מצליחות בחו"ל. ברור לי שזה משהו שיקרה מתישהו, אני רק צריכה להתבשל עם עצמי, וכשיגיע הרגע אעשה את זה. אני כל חיי סוג של נוודת, עוברת ממקום למקום, וכל עוד שאני חופשייה בלי משפחה וילדים, אני לא רואה סיבה לא לארוז מזוודה, לעזוב הכל ולנסות קריירה בחו"ל".

מה החלום שלך חוץ מקריירה הוליוודית?
"החלום הכי גדול שלי זה משפחה, אני עובדת קשה בשביל להגשים אותו בעתיד, להקים משפחה ולהתפרנס בכבוד. שלא תביני לא נכון, אני רחוקה מאוד ממיסוד הקשר עם ליבי, כי אנחנו מאוד צעירים ונהנים וכיף לנו, אבל אני יכולה לומר שאהבה כזאת גדולה מעולם לא הייתה לי".