השחקנית והזמרת רמה מסינגר הלכה לעולמה היום (שלישי) והיא בת 46.



המרכז הרפואי איכילוב הודיע על פטירתה בטרם עת משבץ, לאחר שנאבקה במחלה קשה.


לשחקנית שלוש בנות, התאומות גומה ונויה והבת גפן. מסינגר, אשר הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-47 בעוד כשבועיים, שיחקה במהלך שנות הקריירה בתוכניות ילדים רבות והופיעה בתיאטרון ובטלוויזיה. 
רמה מסינגר: זריחה שקיעה

היא שיחקה בתפקידים רבים בתיאטראות שונים בישראל, בעיקר ב"הבימה", בהצגות כמו "כנר על הגג", שלוש אחיות" "סולו וחלון בלהות".

כמו כן, השתתפה השחקנית במספר תוכניות טלוויזיה, ביניהן תוכניות ילדים כמו "אליפים", "הלב של עמליה" ו"האיגלו של טרלה". היא השתתפה גם בקלטת הילדים "מחסן השטוזים של דתיה" לצד רמי ברוך ומיכל צפיר.

הופעתה הטלוויזיונית האחרונה הייתה בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל בערב יום העצמאות האחרון, שחל בחודש אפריל השנה. מסינגר הנחתה יחד עם השחקן נתן דטנר את פרק הדלקת המשואות בטקס.

מסינגר הייתה ידועה גם ביכולות הווקאליות שלה. היא הופיעה בתפקידים רבים במחזות זמר, ביניהם "צלילי המוסיקה", ו"הברווזון". תחום נוסף בו עסקה היה דיבוב לעברית של סרטים מצוירים. בין תפקידיה הבולטים: הנסיכה יסמין ב"אלאדין" של דיסני, האמא של אנדי ב"צעצוע של סיפור", אמא של מומין ב"המומינים" ואמא של קלימרו בסדרה "קלימרו". 

מסינגר זכתה בפרס קרן שרת ב-1991, פרס מרים ברנשטיין-כהן, פרס תיאטרונטו לשנת 1994 על ההצגה "צריך סוף לסיפור אהבה", ופרס התיאטרון בקטגוריית שחקנית השנה לשנת 1999 על תפקידה ב"קול קטן". 

כמו כן היא זכתה בפרס התיאטרון הישראלי לשנת 2012 לשחקנית הראשית עבור תפקידה כפלורנס פוסטר ג'נקינס בהצגה "סביניר" בתיאטרון באר שבע. ‏

מסינגר נולדה ברמת אפעל ונקראה על שם דודה רמי, טייס חיל האוויר, שנפל כשנה לפני שנולדה. לאחר שירותה בלהקת פיקוד דרום, היא למדה בבית הספר למשחק בית צבי.
 
בחודשיים האחרונים נפרד עולם התרבות ממספר שחקנים וזמרים ותיקים. כוכב הילדים, השחקן והבמאי עמוס שוב נפטר בגיל 48 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, ממנה סבל מגיל צעיר. עמוס שוב התפרסם כששיחק בסדרות הטלוויזיה "מעורב ירושלמי", "ואולי הפעם".

כלת פרס ישראל לתיאטרון, השחקנית אורנה פורת, הלכה לעולמה בגיל 91. ונקברה בבית העלמין במושב חדיד. פורת שהייתה שחקנית תיאטרון מוערכת, זכתה בפרס ישראל לתיאטרון בשנת 1979 ובנוסף זכתה בשלושה פרסי כינור דוד, בפרס ברנר וזכתה בתארי דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בר אילן ומכון ויצמן למדע.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב ספדה לה ואמרה: "רמה הייתה שחקנית מופלאה בעלת יכולת ווקאלית מיוחדת. היא ידעה לרגש ולגעת בקהל בכל תפקיד שביצעה על במות התאטרון הישראלי הקאמרי, הבימה, חיפה, בית לסין ובאר שבע. על תפקידה בהצגה  "סובניר" בתאטרון באר שבע זכתה בפרס שחקנית השנה. רמה מסינגר הייתה "קול גדול"  גם בהצגה  "קול קטן"  -  הצגה שבעבורה זכתה בפרס ע"ש שרת. צר לי  שיצירת חייה של רמה נקטעה בשיאה עם צאת האלבום המוסיקלי הנושא את שמה".