>>פליקס חלפון, הכדורגלן והאסיר לשעבר, מציע כעת את שירותיו כמרצה לנוער בסיכון ואף כמפעיל במסיבות יום הולדת, תמורת סכום שווה לכל נפש, בין 1,000 ל–1,400 שקל.



פליקס, הפעלות לילדים?
“כן, מדי פעם ככה. עושה הפעלות, הרצאות".



על מה למשל?
“הפעלות של תחרויות - כדורגל, תחנות. בסוף יום ההולדת אני מעניק לילד יום ההולדת גביע, טקס כזה. מחלק להם מדליות. מדליק, חמוד כזה. ההורים מבסוטים, חבל לך על הזמן".



איך הגעת לתחום?
“ידידה שלי המליצה לי לעשות את זה לאיזה מישהו בהתנדבות, וזה רץ כזה מפה לאוזן. כרגע זה פה באזור - בת ים, חולון, ראשל"צ. עשיתי גם ביבנה".



אתה מביא את הגביעים והכל?
“הכל. גם חליפה מקבלים".



של איזו קבוצה?
“או ברצלונה או ריאל, לפי מה שהילד בוחר. נחמד לאללה, גימיק כזה שתפס יפה".



מה עוד חדש בחיים?
“אצלי, תודה לאל. עובד עיריית בת ים. בכדורגל אני עדיין עובד ומשחק בבת ים. שקט, רגוע. אני עושה הרצאות בכל מחלקות הנוער על סיפור החיים שלי, בעיקר בפנימיות נוער. זה מסר שאני מעביר לילדים - איפה הם יכולים להיזהר, איפה אני נכשלתי".



אתה בזוגיות?
“גרוש באושר. יש לי שתי בנות, שיהיו בריאות. בנות 16 ו–17. כל עולמי זה הילדות שלי, מעבר לזה שום דבר לא מעניין אותי".



>>בוודאי תשמחו לדעת שדודו פישר מתחזק תפריט מיוחד לפני הופעות, כמו זו שהתרחשה לאחרונה בהיכל התיאטרון בקריית מוצקין: הוא אוכל רק גבינות לבנות רכות. מי שדואגת לדיאטה המיוחדת זו אשתו הטרייה רויטל פישר אליה.




דוד פישר. צילום: אריאל בשור


>>חנה אלכסנדר, אשתו של קובי אלכסנדר, נחתה מנמיביה על אדמת ארץ הקודש בשלישי שעבר, לראשונה זה 11 שנה. יש לה סיבה מוצדקת: בתה האמצעית, שרון, מתגייסת. בזמן השירות, אגב, היא תשהה בבית המשפחה בקיסריה. הכי תנאי שדה.



>>נסלי ברדה וחברתה אימצו כלב וקראו לו שמש. ליאורה פנתה לברדה כדי שתחשוף שניים במחיר אחד, אבל ברדה הסתפקה בתשובה מתחמקת: “היי, תודה, אבל אוותר. שמש כלבלב ביישן".



אחרי שכולכם התקוטטתם בפייסבוק ובטוויטר בנוגע לביקורת הקשוחה שחטפה המסעדה החדשה של מיכל אנסקי ממבקר המסעדות של “הארץ", שגיא כהן, שקטל אותה עד עפר, אנסקי עצמה עלתה על מטוס והמריאה לחופשה בנורווגיה.



שגיא, מצטער על מה שכתבת?
“תודה שפנית אלי, אבל לא, תודה. שבוע טוב".



מיחסי הציבור של אנסקי ביקשו לא להגיב.