סוכנו הבינלאומי של ניימאר, פיני זהבי, נצפה אתמול בתא הכבוד באולד טראפורד בו סיימה מנצ'סטר יונייטד בתיקו 0:0 מאכזב מול ניוקאסל, זאת לאחר שה'סאן' פרסם כי השדים האדומים מעוניינים בברזילאי.

הסוכן הישראלי נשאל על כך ואמר: "אין לי מה להגיד בנושא חוץ מזה שהדבר טבעי שיונייטד מעוניינת בניימאר. זה יהיה מדהים אם יונייטד תוכל לבצע מהלך כזה, אבל הם מנסים". העובדה שהם כבשו רק שני שערים בשלושה משחקים, הוכיחה שהם זקוקים לעזרה בחוד בדחיפות. סעיף השחרור של ניימאר עומד על 135 מיליון ליש"ט, אבל יכול להגיע ל-165 מיליון ליש"ט עם תוספות. גם ה'סאנדיי סטאר' מדווח שיונייטד תצטרך "לשבור את הבנק" כדי לחתים את הברזילאי (כ-140 מיליון ליש"ט).
גם לואי ואן חאל נשאל בסיום על האופציה של ניימאר ואמר: "אתם יכולים לשאול אותי על כל שחקן, אבל אני לא יכול לענות. ברור שארצה לחזק את הסגל, אבל לא בכל מחיר ורק עבור השחקן הנכון". שער של ווין רוני נפסל בתחילת המשחק, אבל הסכמה הכללית כמו שכתב הבוקר העיתון "סאנדיי אקספרס" היא - "רוני איבד את הניצוץ שלו". הוא לא כבש כבר ב-10 משחקי ליגה מאז ה-4 באפריל בעונה החולפת.

גם בסטיאן שוויינשטייגר איכזב אחרי שהוחלף שעה מהפתיחה על ידי מייקל קאריק. ואן חאל כנראה לא מודע לעצמו כשאמר: "האיכות הקבוצתית שהראנו היתה פנטסטית. זו היתה אחת ההופעות טובות מאז הגעתי למועדון. הגענו ל-14 מצבי כיבוש, אבל לא ניצלנו אותם. אני חושב שהשער של רוני שנפסל הוא בספק. אני חושב שלא היה לו מזל. בשלושת המשחקים הראשונים העונה היינו הקבוצה הטובה על המגרש. אנחנו לא צריכים בכלל להביא חלוץ".
ה'סאנדיי טלגראף' פרסם היום שואן חאל עשוי להסתפק בשחקן קצת פחות טוב מניימאר והוא שוקל להחתים את אלשנדרה פאטו חלוץ מילאן בעבר שיכול להגיע במחיר של 11 מיליון ליש"ט. זו תהיה הפתעה גדולה אם יבוא לאחר שהוא נכשל בעונות האחרונות כשהושאל ממילאן לקורינתיאנס. גם סטוק וסנדרלנד רוצות אותו. יונייטד גם עשויה להגביר את הלחץ כדי לרכוש את סיידו מאנה מסאות'המפטון למרות שהמנג'ר שלה רונאלד קומאן טען שהמועדון לא מתכוון למכור ולא התקבלה כל הצעה על הסנגלי.
בנוסף לשער שנפסל כריס סמולינג מצא את המשקוף, אבל ואן חאל אמר: "מה שחשוב לי שנשלוט במשחק ואת זה עשינו".