קסטיאל האב


היזם ואיש העסקים אלון קסטיאל, נצר למשפחת הרהיטים הנודעת, מתהדר החל מאתמול בתואר חדש - אבא, לאחר שהחליט יחד עם ידידתו, שני קצמן, להביא ילדה לעולם בהורות משותפת, את בתם הבכורה ילדה קצמן בבית החולים תל השומר. האב הצעיר (35) והטרי העלה לרשת החברתית תמונה ראשונה של הבת מאי קצמן־קסטיאל ועדכן שהילדה בריאה וחכמה.



לוי משמח חתן וכלה


רמי ועדינה לוי, בעלי רשת הקמעונאות, התייצבו בחמישי האחרון באולם השמחות החדש "אריא" שבשוהם. בני הזוג הגיעו לשמוח בשמחתם של חבריהם הטובים לילי ואמנון ריבק שחיתנו את בנם תומר עם בחירת לבו שרון. ריבק, שהיה בעלי חברת האופנה ריבק ליין, הוא חבר קרוב ואף נחשב לאחד האנשים הכי קרובים ללוי. בין החוגגים נצפו גם הפרופסורים אלברטו גביזון ורפי קטן, הרמטכ”ל לשעבר בני גנץ והדוגמן עומר דרור, קרוב המשפחה החוגגת, והפרזנטור של קסטרו.




רמי ועדינה לוי. צילום: רפי דלויה


אמנון ריבק ורעייתו לילי עם עומר דרור קרוב משפחה. צילום: רפי דלויה



זוכה האירוויזיון שר לאיקאה


השגריר השוודי בישראל קרל מגנוס־נסר ורעייתו מריה אירחו בחמישי בבית השגריר את אירוע השקת קטלוג איקאה 2016. במרכז הקטלוג החדש נושא שאהוב מאוד על הישראלים- החיים במטבח וסביבו. לרגל האירוע החליט שוקי קובלנץ, מנכ”ל איקאה־ישראל, להביא ארצה במיוחד את הזמר השוודי זוכה האירוויזיון מונס זלמרלוב, ששר חמישה שירים, ובהם גם את השיר הזוכה שהקנה לו תהילה HEROES.




הלאונג', מנגוס נסר, מונס זלמרלוב, מריה ושוקי קובלנץ. צילום: שוקה כהן



טובול חונך



בחמישי בערב נפגשו בעיר מודיעין ראש העיר חיים ביבס, ח”כ אביגדור ליברמן, קובי כחלון - אחיו של שר האוצר, ורו”ח משה ליאון. הפעם לא היה מדובר בפגישה פוליטית הרת גורל, שנועדה לזעזע ממשלות, אלא באירוע מסוג אחר לחלוטין. הארבעה הגיעו לחגוג עם משפחת טובול, ועם איש העסקים המקורב אליהם, סימו טובול, את השקת אולם התצוגה החדש של "טובול קרמיקה", הממוקם במרכז עינב בעיר. המרכז החדש משתרע על כ־1,200 מ”ר. את המזוזה קבע הרב של מודיעין, הרב אליהו אלחרר, יחד עם ביבס, ועל גזירת הסרט הופקד ליברמן.




משה ליאון חיים ביבס וסימו טובול. צילום: רונן טופלברג



מאסטר זליכה


מנשה זליכה, מבעלי חברת דיזנגוף סחר, בילה את בוקר שישי עם השף הנודע אייל שני. החברה בבעלותו של זליכה, אשר הקימה את הקומפלקס היוקרתי LAGOON בשכונת נת־600 בנתניה, אירחה את רוכשי הדירות לבוקר גיבוש והרמת כוסית לכבוד הדירה והשנה החדשה. ארוחת הבוקר העשירה והמפנקת הוגשה לדיירים אל מול נוף הים הנשקף מהקומה ה־29.




הלאונג', מנשה זליכה מבשל יחד עם אייל שני. צילום: אביב חופי



מריחים אדידס


יש מי שוויתרו ביום שישי על ה"שלאף שטונדה" שלהם והגיעו במקום לקוקטייל מפנק לרגל השקת הבושם החדש “born original” מבית אדידס אוריג’ינל (Adidas Original), מותג הספורט המיוצג בישראל על ידי קבוצת דנשר. נפגשו להריח את הניחוח החדש בקפה נגה התל אביבי, ונהנו על הדרך מתחרויות סנוקר, אוכל רחוב, גלידות ואלכוהול: בעלי קבוצת "דנשר” רון ברק, מנהל חטיבת הקוסמטיקה ב”דנשר” רמי בן זקן, מנכ"לית חברת אס.סי. ג’ונסון רותי סלמון גולדברג, מנהל סחר ברשת סופר פארם חזי חממה, יואב לימור, אביב פרנקל ועוד.



 רון ברק ורמי בן זקן. צילום: רונן טופלברג