הפועל באר שבע ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת משחק הליגה ביום ראשון באצטדיון טדי נגד מכבי ת"א. כידוע, אצטדיון "טרנר" החדש לא יהיה מוכן ועל כן נודדת הקבוצה מבירת הנגב לעיר הבירה ושם היא תארח את האלופה.

המאמן ברק בכר התייחס תחילה להישג יריבתו הבאה, שהעפילה אמש לליגת האלופות: "הם עשו הישג מדהים. הם מייצגים בכבוד את הכדורגל הישראלי. מכבי ת"א תבוא נגדנו אחרת מאשר היא באה נגד קבוצות אחרות. זה יהיה משחק מעניין בין שתי קבוצות טובות. יש להם סגל מספיק טוב כדי לשחק חזק גם בליגה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, כי יש פה קבוצה טובה ואם נעמוד במטרות שלנו – יהיה בסדר".
כמו כן התייחס מאמן הפועל ב"ש גם לערן זהבי ועל הדרך לעצור אותו: "כל שחקן אפשר לעצור. זהבי נמצא בכושר טוב והוא שחקן מאוד משמעותי במכבי. נתכונן אליו ונתכונן למכבי ת"א. עם כל הכבוד אליו, יש שם שחקנים טובים אבל יחד עם זאת נבוא לשחק את המשחק שלנו. אנחנו במומנטום טוב ורוצים להמשיך אותו גם נגד מכבי ת"א"

ברק בכר נשאל על המשחק נגד קריית שמונה ביום ראשון האחרון וענה: "המחצית הראשונה שלנו הייתה פחות טובה, אבל היה לנו משחק טוב והגענו להרבה מצבים. אם הגענו לשיא? זה לא משנה. אנחנו רוצים להיראות ככה כל משחק. בגביע הטוטו ניסינו ושינינו דברים, אבל בליגה לא יהיו שינויים כאלה קיצוניים – המטרה היא להיראות כמו במחצית השנייה נגד קריית שמונה ואם נעשה את זה נהיה קבוצה חזקה מאוד.
"הרגשתי שאני שווה הרבה כסף", אמר לאחר שאוהדי קריית שמונה זרקו עליו שטרות, "ניצחתי משחק ראשון נגד קבוצה חזקה, ושמחתי כי ניצחתי ולא כי אלה ק"ש או כל משהו אחר. שמחתי לרצות את הקהל האדיר שהגיע ועודד אותנו גם בפיגור. איך שהסתיים הטקס התרכזתי רק במשחק".
לצדו של ברק בכר ישב הקשר מאור בוזגלו: "אני לא אשקר, משחק גמר הגביע משנה שעברה יושב לנו בראש, אבל אסור לנו להתעכב על מה שקרה בעבר, במיוחד שזו עונה חדשה עם צוות חדש, שחקנים חדשים ותקוות חדשות. המוטיבציה לקראת מכבי היא מאוד מאוד גבוהה".
"היכולת הטובה של ערן זהבי נותנת לי דרייב מאוד גדול. אם הקבוצה שלנו תצליח, בסופו של דבר גם אני אצליח" אמר מאור בוזגלו על קפטן היריבה, "אני פרגנתי למכבי ת"א בעיקר כי יש לי שם המון חברים מגיל צעיר. אני טיפוס של אוהב לפרגן, ומי שלא אוהב לפרגן זו בעיה שלו. הם עשו הישג מדהים".
לסיום התבקש בוזגלו להתייחס גם לחברו לקבוצה, מאור מליקסון: "הוא לא עשה כל כך הכנה כמו שצריך ונפצע במהלך העונה כמה פעמים. העונה הוא התחיל בצורה טובה מאוד, עבד קשה ופתח מצוין. הוא האיש שיכול לעשות את ההבדל השנה ואני שמח מאוד כי זה שחקן שכיף לשחק לידו".