רשימת הפאסון



נועם פרוסט


אופס, הצליח לך: לא, זה לא הנכד האובד של מייק ברנט. זוהי הדוגמנית האהובה נועם פרוסט במראה עדכני לחורף 2016. הפריזורה והמקיאז' משלימים יחד עם האאוטפיט מהסבנטיז ניחוחות שכיף לראות בכרך ושאינם כוללים סקיני ג'ינס: טופ משוחרר, מכנסיים מושלמים, אקססוריז רעננים, ולמחומצנת אפילו לא אכפת שסטייליסט עמל על אלו.


הו, האימה: חיננית מפרגנת.


חיננית חומדת: יש את המוכנוס האלו גם במידה 48?


שקר כלשהו: לצערה, קרסולי הקרנף של חיננית גורמים לה להיראות באלו כמו פילה בטייץ. באסה.



חיננית מפרגנת. נועם פרוסט. צילום: שוקה כהן

נטלי עטיה

אופס, הצליח לך: מרגישים שנטלי עטיה התאווררה דיה מכבלי מערכת היחסים הקודמת, וכעת היא מהלכת בקרבה של חיננית במראה שלם שמקל על הקרניות בעזרתה של שמלה באפקט גימור של מפת שולחן מוורשה הרחוקה. אל הפיס הנעים צירפה עטיה מושקוף שווים, תיקיטת חמוד ושוסור לא רעות בכלל.
הו, האימה: יאחת, אם זירו מערכות יחסים זה הזרז שלך להגיע לא מחופפת לאיוונטים, חיננית ממליצה לך להישאר רווקה לנצח.
חיננית חומדת: אפשר את השוז לוויקאנד הקרוב?
שקר כלשהו: מה אכפת לך? את הרי שרופה על חיננית!


אפשר את השוז? נטלי עטיה. צילום: שוקה כהן

אלכסה דול

אופס, הצליח לך: אלכסה דול ברשימה החיובית של חיננית. שמישהו יביא לי כבר בקבוק רגיעון.
הו, האימה: חיננית מרימה לדול לא משום שלגמה את הרגיעון בשלמותו, אלא עקב בחירת אאוטפיט לא צ'יפי, לא פרחולי ואפילו מחמיא, שלרגעים נראה אפילו יוקרתי. מרחוק. נו, היה כל כך קשה?
חיננית חומדת: גם את האקססוריז.
שקר כלשהו: ושלא תחזרי לזייף בפעם הבאה, ברור?


אאוטפיט לא צ'יפי. אלכסה דול. צילום: שוקה כהן

רשימת האסון

אביב גפן

הו, האימה: להקרנת סרטו “עולם חדש" הגיע אביב גפן בטוטאלוס מוכר של חבר בנוער העובד והלומד שמסרב להוריד את החולצה הכחולה כבר יותר משני עשורים, אף שהקן שלו כבר מזמן נסגר. אל הטופ הקרטוני והלא מחמיא צירף זה סקיני ג'ינס שחורים ופתרון הנעלה חורפי אנרכיסטי שמכיל שארית שרוך אדום מאותה תנועת נוער. חיננית מנחמת אותך בעובדה שסוציאליזם מעולם לא היה פוטוגני.
אופס, הצליח לך: מרוב איכות, הוודג' נראה הכי ערוץ 8!
חיננית חומדת: בגלגול הבא גם אני רוצה להיות נוטפת אליטיזם.
שקר כלשהו: אבל אולי כדאי שבתור התחלה תעבור לצופים, בז' הוא המאסט לחורף הקרוב.


אביב גפן ואשתו שני פרידן. צילום: רפי דלויה

 שלי גפני

הו, האימה: זאת בטח לא הקנאה של חיננית בשלי גפני על כך שהיא הכי יפה בעיר, לא הקנאה על כך שהיא כן מוזמנת לחתונה של בר רפאלי ולא הקנאה בעובדה שהיא זכתה בבעל ובילדים מושלמים (טפו טפו טפו) שהובילו אותה להימרח בחלק הזה של המדור, ממש לא. אלא העובדה שלמיס גפני פה יש כל הנתונים והאפשרויות להתלבש כמו מיליון דולר, אבל היא עדיין בוחרת באאוטפיחס של צ'ק דחוי: סמרטוטישרט מהוהה, מוכנוס שנתקלו בנזקי הרכבת הקלה עת פגשו חולדות עם חיבה לסיבי דנים, שוסור מעוררות פיהוק ותיק פרנזים המוני.
אופס, הצליח לך: מלאכית, מקווה שהשארת משהו בסטנד הסיילים של פוראבר בת מצווש.
חיננית חומדת: להתקשר לגירלפרנד שלך, סנדרה רינגלר, שתרביץ בך קצת תורה.
שקר כלשהו: אם את גברת שרה נתניהו היא הצליחה להציל מטעמה הנורא, לך יש הרבה יותר סיכוי להינצל מעצמך.


מלאכית תתעוררי. שלי גפני. צילום: רפי דלויה

אורי פפר

הו, האימה: חיננית לא יוצאת במיוחד כל שבוע מחדש לצוד את אורי פפר המסוקס, והיא כבר אינה הגרופית שלו, ההפך. נראה שמסיה פפר רודף את המחומצנת בניסיון להשתחל שוב למדור כדי לחטוף קצת ממשנתה. גם השבוע צלח השחקן המוכשר את משימתו כשהגיע לאיוונט פאשן בסמרטוטאלוק מייאש שמתחיל עם פריזורת משה דץ, סמרטוטישרט יוז'ורלית ומוכנוס גריאטריים, ונגמר בסניקרס שמקומן היחיד הוא בפח האשפה. שמעת?
אופס, הצליח לך: למרות הניסיונות והמאמצים שלך, חיננית עדיין חושקת בך.
חיננית חומדת: יש מצב שהאישה היפה שלך, יעל גולדמן, מלבישה אותך ככה בכוונה כדי שבנות כמו חיננית יפסיקו להטריד אותך מינית?
שקר כלשהו: אם כן, זה לגמרי מצליח לה.


פריזורת משה דץ. אורי פפר. צילום: שוקה כהן


פינת הליטוף

אדל בספלוב

הו, האימה: אם אדל בספלוב רצינית לגבי היותה איט גירל נכונה, היא מוכרחה להפסיק להביט בירחוני אופנה מלפני שנתיים ולאמץ משם מראות שלמים שגורמים לה להתנאות במראה כולל של עוד סייל עם פריטים מההוצאה לפועל. ברשימת הקורבנות משתתפים טופ שמעודד את חשיפת מערכת העיכול, מטען צד, זהירות, של שאנל, מוכנוס לא נוראים ושוסור עם ניטים שאפילו הנובורישיות בכיכר המדינה כבר לא נועלות.
אופס, הצליח לך: המקיאז' מושלם.
חיננית חומדת: את הגזרה המושלמת, כמובן.
שקר כלשהו: בהצלחה נקסט טיים.


המקיאז' המושלם. צילום: שוקה כהן

הראל מויאל

הו, האימה: ממש כמו האקלים, גם השבוע של חיננית היה שחון מאיוונטים קוליים, ולכן היא נאלצת להיטפל לכוכבים כמו הראל מויאל ולמערכת הלבוש שלו, שיכולה בהחלט לסדר לו עבודה בתור נער חניה במלון יוקרתי, אבל פחות לסגור לו הופעות סולד אאוט בקיסריה. בפלייליסט הזה נמצאה טישירט עם מפתח וי, שאפילו אייל גולן הפסיק ללבוש, מוכנוס שזקוקים לקיצור, שוסור קרימינליות וז'קט בצבעוניות מעוררת דיכאון. כפרה, מה נהיה?! רוצה סרוקסט אחד מחיננית?
אופס, הצליח לך: הוודג' מסרב להתבגר.
חיננית חומדת: יש לך עוד חולצות עם מחשוף נדיב?
שקר כלשהו: עשה טובה לקראת ראש השנה הקרב והעלה את ערמת הלייקרות האלה באש, ברור?


טישירט עם מפתח וי. הראל מויאל. צילום: רפי דלויה

פינת הליטוף

מירי מסיקה

מי שחושב שחיננית לא מפרגנת לדיוות עם BMI נורמלי טועה ובגדול. הפעם בחרה הבלונדינית להרים למירי מסיקה, שבמזג אוויר מהביל של בית שחי של נהג אוטובוס הצליחה זאת להרכיב מראה שלם ורענן, סופר מחמיא וקל לתפעול בקרב רוב בנות הלבנט שמסרבות להחרים פחמימות. הפריזורה עשירה ומעוררת קנאה, המקיאז' המטורף מסרב לנזול מהוודג', ופרט לשוז הוויז'ות ומתקפת הפרנזים, חיננית מסופקת. יו גו גירל!


הפריזורה מעוררת קנאה. מירי מסיקה. צילום: שוקה כהן

יאללה תעמיסי

יובל שרף

קוראים יקרים, יובל שרף היפה מסכמת את כל הטרנדים של הקיץ החולף, והיא לא חוסכת שום מגמה כשהיא מערבבת את כולן יחד, והרעש מריתוך הפריטים צורם בנוף של חיננית. חמודה, גם שמלה חושפנית, גם כובע קש דחלילי (הצילו! בחלל סגור), גם תיקיטת עם הדפס אננס – בשילוב מגפוני עור בסחוניה המצערת – יחד עם מושקוף שכל בלוגרית לענייני פרעושים מרכיבה – זאת לא הדרך אל לבה של חיננית. גם במקרה זה, לס איז אבסולוטלי מור. נא להפנים.


לס איז אבסולוטלי מור. יובל שרף. צילום: שוקה כהן

צא מזה

רון חולדאי

אפילו החולדות שהסתננו לכרך מהביוב לא היו נתפסות באנסמבל כל כך לא עדכני ומבגר כמו זה שעטה ראש עיריית תל אביב, מר רון חולדאי. שמישהו יסביר לחיננית למה לעזאזל כל וויז'ה שמגיעה לגיל הזה אוטוטמטית רוכשת חולצה מכופתרת עם שרוולים קצרים באורך הכי לא מחמיא וכעור? לא, אני באמת שואלת, כי אין לי מושג איפה ועידת האוסטאופורוזיס הזאת, שככל הנראה מחנכת כל גבר שני לעטות את החולצות המגה מחרודות הללו? זה לא צחוק, חיננית מחכה מכם לתשובות, קוראים וקוראות יקרים, ויחד נילחם במטרד!


חולדאי. צילום: אביב חופי