"אני רוצה לראות פה טירוף, אני רוצה שנלחץ אותם בחלק הקדמי עד הסוף ולא נראה להם פחד". את הדברים האלה אמר מאמן הפועל ב"ש, ברק בכר, לשחקניו באסיפת הקבוצה לקראת המשחק המסקרן והחשוב מול מכבי ת"א הערב (20:55) בטדי.

"אסור לנו להתרפס מולם. הם יבואו עם הראש בעננים אחרי ההעפלה לשלב הבתים בליגת האלופות ועלינו לנצל את זה. נראה להם את העוצמה שיש לנו השנה", הוסיפו בקבוצה לקראת המשחק.
השחקנים מדווחים על אווירה מצוינת באימוני הקבוצה לקראת המפגש הראשון העונה מול הצהובים, מפגש שהתוצאה בו תשליך בעיקר ברמה המנטאלית על המשך העונה של שתי הקבוצות.

הקשר רועי גורדנה, שפתח בניצחון על קריית שמונה בשבוע שעבר במחזור הפתיחה, עשוי להחמיץ את המשחק אחרי שנטש את אימון הקבוצה בשל כאבים עזים בברכו.
גורדנה יעבור היום בדיקה שתקבע האם יהיה בסגל, כאשר במידה שלא יוכל לפתוח, בכר יציב בעמדה שלו את מהראן ראדי, שאחרי שהגיע בקול גדול וכרכש הנוצץ, סופסל באופן מפתיע ולא ברור על ידי בכר במשחק מול קרית שמונה וכעת יפגוש את האקסית מקרית-שלום שם כיכב וזכה בשלוש אליפויות ברציפות.
מעבר לשינוי בחוליית הקישור, בכר לא צפוי לעשות שינויים נוספים בהרכב הראשון, מה שאומר שוואקמה, ארבייטמן וברדה יפתחו שוב על הספסל ויהיה מעניין לראות איך בב"ש יתמודדו עם ספסולם של הכוכבים הגדולים לאורך זמן.
בכל הקשור לקהל ולמרות שהמשחק הביתי של האדומים ישוחק באצטדיון טדי ולא בטרנר החדש שעדין אינו שמיש, במועדון מאמינים כי לא פחות מ-15,000 אדומים יעשו את הדרך לבירה לתמוך בקבוצתם.
ב"ש שלחה כ-7,000 כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב, כאשר הסברה היא שכולם ייחטפו וטדי יתמלא במלמעלה מ-22,000 צופים הערב.