יובנטוס מכרה הקיץ את ארתורו וידאל וקרלוס טבס ובנוסף נפרדה מאנדראה פירלו היא לא פיללה שאלו יהיו התוצאות. למרות לא מעט רכש שהגיע כתחליף הביאנקונרי נראים רחוקים מהתקופה שהפכה אותם לשליטים יחדים באיטליה. הערב (ראשון) ספגה יובה הפסד שני רצוף עם 2:1 באולימפיקו ליריבה הגדולה, רומא.
זה היה קרב הגדולות בשנים האחרונות, שהתאפיין בשליטה של החבורה מטורינו, אלא שייתכן וקיבלנו את האות למהפך. המשחק עצמו התנהל בקצב טוב. פיאניץ' מצא את הקורה עוד במחצית הראשונה, אך במחצית השנייה גם ראינו שערים.
זה החל בדקה ה-61 כשמיראלם פיאניץ' סובב באומנות כדור חופשי לרשת וקבע 0:1. בדקה ה-66 רוביניו המחליף ספג אדום אחרי מילים מיותרות מהספסל של יובה ובדקה ה-78 הביאנקונרי נותרו בעשרה שחקנים על הדשא כשאברה ספק דחף את איטורבה וספג צהוב שני.

כעבור דקה אדין דז'קו נגח את השני וכבש את שער הבכורה שלו ברומא. שער בכורה של פאולו דיבאלה בדקה ה-87 צימק ל-2:1, אך גם אוהדי יובה שואלים מתי הם ניראו כך לאחרונה? 
מנגד, יובה שספגה הפסד בית מפתיע לאודינזה אחרי 47 משחקי בית רצופים תנסה להימנע משרשרת לא מוכרת. פול פוגבה ומריו מנדז'וקיץ' עלו ב-11 של מאסימו אלגרי.
קארפי - אינטר 2:1
שבוע אחרי שכבש בדקה ה-90, במשחק הבכורה שלו, והעניק לאינטר ניצחון 0:1 – סטבן יובטיץ' הכנה שנית. הפעם הקורבן הייתה קארפי. המונטנגרי העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-31, אך די גאודיו השווה 9 דקות לסיום. מספיק זמן עבור יובטיץ' כדי לנצח את המשחק בפנדל בדקה ה-89. איזו פתיחה.
קייבו – לאציו 0:4
תוצאה שקצת קשה לעכל, בטח עבור לאציו שרק בשבוע שעבר שיחקה במוקדמות ליגת האלופות והייתה קרובה למפעל היוקרתי אך הודחה על ידי לברקוזן. והערב נראה כי האפקט השלילי לא הסתיים. כבר במחצית קייבו הובילה 0:3 משערים של מגיוריני, פלושי ובירסה, בחצי השני פלושי חתם את התוצאה הסופית.
טורינו – פיורנטינה 1:3
אכזבה ראשונה לפאולו סוזה כמאמן באיטליה. למרות שהוויולות עלו ליתרון בדקה העשירית משער של מרקוס אלונסו. אך מורטי, קואגליארלה ובאסלי הפכו והעניקו לטורינו ניצחון. החדשות הטובות מבחינת פיורנטינה וסוזה הגיעו מצידו של ג'וזפה רוסי שחזר למגרשים לאחר שנה וחצי בחוץ בשל פציעה קשה. רוסי עלה מהספסל בדקה ה-73.
נאפולי – סמפדוריה 2:2
גונסאלו היגוואין ודאי חשב בדקה ה-39 שהוא יהיה גיבור המשחק, אחרי שהספיק לכבוש צמד ולהעלות את קבוצתו ליתרון כפול. אך במחצית השנייה אדר הברזילאי השווה תוך שתי דקות וחילק את הנקודות בין הקבוצות.
תוצאות נוספות: אטלאנטה – פרוסינון 0:2, גנואה – ורונה 0:2, אודינזה – פאלרמו 1:0
 
מהלך המשחק
 דקה 8
הזדמנות ראשונה במשחק. פאלקה ניסה מזלו מרחוק, הכדור עבר מעל המשקוף.
דקה 23
כדור שנהדף מההגנה הגיע לפיאניץ', שבעט טיל לקורה.
דקה 61
0:1 לרומא - כדור חופשי מושלם של פיאניץ' מ-20 מטרים מצא את בופון לא זז ונתן יתרון לג'יאלורוסי. 
דקה 71
פוגבה כמעט איזן אחרי כדור קרן, אך הצרפתי עלה גבוה ונגח רק ליד העמוד של שצ'זני.
דקה 78
יובה נותרה ב-10 שחקנים. אברה ספק דחף את איטורבה וראה צהוב שני.
דקה 79
0:2 לרומא - החטא ועונשו. פלאקה הרים בבעיטה מוזרה, דז'קו אמר תודה ונגח לרשת את שער הבכורה שלו ברומא.
דיבאלה צימק ל-2:1 - רוברטו פריירה השאיר רוחב לארגנטיני שהגיע מפאלרמו והחלוץ שלח מקרוב לרשת.