לפחות 60 חיילים מכוחות הקואליציה הערבית הנלחמת בתימן נהרגו מפגיעת טיל ששיגרו אמש (שישי) נאמניו של הנשיא לשעבר עלי עבדאללה סאלח, שנלחמים לצד המורדים השיעים במדינה. על פי הדיווחים, בהרוגים 45 חיילים מאיחוד הנסיכויות, 10 מסעודיה ועוד חמישה מבחריין. 

הטיל פגע במצבור תחמושת במוצב צבאי במחוז מארב, כ-120 ק"מ ממזרח לבירה סנעא. 
 
צבאות האמירויות ובחריין משתתפים בקואליציה הערבית בהנהגת סעודיה, הנלחמת במורדים החות'ים בתימן. דובר הקואליציה אחמד עסירי הודיע בשבת על הריגתם של החיילים הסעודים שהיו במחסן הנשק שהופגז.


זמן קצר לאחר פגיעת הטיל יצאו מטוסי הקואליציה למתקפת נקמה שכונתה "העזה ביותר מאז תחילת הלחימה בתימן" נגד מיליציות החות'ים ואנשי הנשיא לשעבר סאלח בצפון ובמערב הבירה סנעא. עדי ראייה דיווחו על "פיצוצים עזים מאוד" ברחבי הבירה.

על פי הדיווחים, המתקפות כוונו נגד מחסני הנשק ומוצבים של המיליציות באזורים שונים בבירה, הבולט בהם ביחאן, משם שוגר הטיל שפגע בחיילי הקואליציה וגרם למותם של 50 חיילים. בנוסף, תקפו מטוסי הקואליציה שני מוצבים של החות'ים בעיר מידי שבמחוז חאג'ה. בין היתר נפגע מבנה של משרד הביטחון בבירה.

כוחות גדולים נערכים למתקפה צבאית גדולה שתחל מאזור צאפר. המטרה היא לשחרר את מחוז מאז, ג'וף וכן צעדה – שם נמצא המיעוט היהודי, ולאחר מכן להגיע לבירה סנעא במטרה לשחרר אותה מידי החות'ים ונאמניו של הנשיא לשעבר.