ויקטוריה אלכסנדרינה קאגן עלתה מרוסיה לבדה כשהייתה בת 18 ומאז נותק הקשר עם רוב בני משפחתה.

היא התגוררה בת"א, עברה ניתוח לשינוי מין ועבדה כזונה באחד החופים. השבוע היא שמה קץ לחייה, כשהיא בת 41. חברי הקהילה הטרנסג'נדרית התאספו אתמול בגן מאיר להיפרד ממנה ולספר את סיפורה.
"ההתאבדות שלה ציערה אותנו מאוד, אבל לא הפתיעה", סיפרה אחת מחברותיה הקרובות, מור ויטל, "כבר חודשיים שהיא הייתה בדיכאון קשה מאוד. ניסינו לעזור, לקחת אותה למוסדות פסיכיאטריים להסתכלות, אבל בכל מקום רק רשמו לה כדורים ושלחו אותה הביתה".
ויטל הוסיפה כי "היא לא הייתה כמעט בקשר עם משפחתה, אך הייתה אהובה בקהילה והייתה לה תמיכה מחברים. עם זאת, בסופו של דבר היא הייתה חוזרת כל יום הביתה לבד. רק היא וארבעה קירות. אנחנו חברות מגיל צעיר והיא תמיד הייתה חייכנית ושמחה, אבל כשמתבגרים ככה זה מתחיל להיות קשה".

קאגן עבדה כזונה בחוף מנדרין, אך לדברי ויטל היא הייתה גאה בעבודתה: "זה לא עוד סיפור על זונה נרקומנית שהתאבדה בגלל זה. ויקטוריה הייתה ההפך הגמור, מהבנות שאומרות שזנות היא עבודה רגילה".
"המסר שצריך ללמוד מהמקרה הזה הוא כמה קשה להיות טרנסג'נדר בחברה שלנו", אמרה אמש א', חברה נוספת, "שיעור ההתאבדויות בעולם בקרב טרנסג'נדרים גבוה מאוד והחברה עוד לא מקבלת אותנו כשווים". 
"ויקטוריה מתה כבר קודם", הוסיפה א', "היא מאסה בחיים ולא רצתה עזרה. ועדיין, יכול להיות שאם גורם מוסמך היה מזהה את זה קודם היה אפשר למנוע את המקרה". אמש התאספו חברי הקהילה הטרנסג'נדרית בגן מאיר בת"א לשבעה אלטרנטיבית והדליקו נרות לזיכרה.