ראש הממשלה בנימין נתניהו לא התראיין לכלי תקשורת ישראלים מאז מערכת הבחירות בחודש מרץ. הוא אף לא קיים מסיבת עיתונאים אחת בה ניתנו לכתבים אפשרות לשאול שאלות, אלא רק מסר הצהרות.



לקראת ראש השנה, תוכננו לנתניהו ראיונות עם כל כלי התקשורת (בהם גם מעריב).  



אלא שלשכת ראש הממשלה ביטלה באופן גורף את הראיונות ומסרה כי הסיבה היא לוח זמנים עמוס עקב נסיעתו של ראש הממשלה ללונדון וההיערכות לקראתה.



בתוך כך, בעיתוי בעייתי בהתחשב בביטול הראיונות, העלה הבוקר (שלישי) נתניהו סרטון שכותרתו היא "לא תשמעו על זה בתקשורת: אלה רק חלק מהדברים שאני עושה למענכם, אזרחי ישראל", בו הוא מפרט את הפעולות שביצעה הממשלה בראשותו: "קודם כל אני שומר על הביטחון שלכם. אצלי אין הכלה, אצלי אין הבלגה. מי שמנסה לפגוע בנו, אנחנו פוגעים בו".


 

לא תשמעו על זה בתקשורת: אלה רק חלק מהדברים שאני עושה למענכם, אזרחי ישראל >>

Posted by ‎Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו‎ on Monday, September 7, 2015

עוד אמר נתניהו, שהוא גם שומר על הגבולות של ישראל, כשהוא מתייחס למשבר הפליטים באירופה: "אתם רואים בדיוק מה קורה באירופה, במדינות שלא עושות את זה. אבל אצלי זה לא יקרה".



בנוסף, הזכיר ראש הממשלה את הורדת המע"מ ומס החברות, עליה הכריז עם שר האוצר בשבוע שעבר. בנושא הגז, אמר ראש הממשלה כי שום פופוליזם לא יעצור אותו וימנע את הוצאת הגז מהאדמה.



לדבריו, הממשלה מבצעת מהפכות בתחומי החינוך ("מקטינים את מספר התלמידים בכיתות") והתשתיות ("סוללים כבישים ורכבות, מחברים את הנגב והגליל למרכז הארץ").



עוד אמר: "אנחנו מקדמים את החזון שלי להפוך את ישראל למעצמת סייבר עולמית. החברות הגדולות בעולם מגיעות לבאר שבע. מתי זה קרה?".



ולבסוף, התייחס ראש הממשלה גם לאיראן: "אנחנו מטמיעים בדעת הקהל האמריקאית אמת פשוטה: ישראל היא הידידה של ארצות הברית ואיראן היא האויבת של ארצות הברית. רוב הציבור האמריקאי ובקונגרס מסכים איתנו".