ביום  רביעי הקרוב תפגוש מכבי ת"א את אלופת אנגליה, צ'לסי במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות.
מאמנה הסרבי של האלופה, סלבישה יוקאנוביץ' שאימן אשתקד את ווטפורד האנגלית ושיחק בעברו בצ'לסי, העניק ראיון לעיתון הבריטי "דיילי מייל".
יוקאנוביץ' לא שומר אמונים למועדון בו שיחק בתחילת שנות האלפיים: "אני נמצא במקום אחר היום והראש שלי אך ורק במכבי ת"א, אני ארצה להכאיב לצ'לסי, אנחנו ננסה לגרום להם נזק".

"אני מנסה לקדם ולדחוף את עצמי למעלה, אני מתרכז במשחק הקרוב וברצונות של הקבוצה שלי", אמר הסרבי והוסיף: "אנחנו לא מגיעים כתיירים שבאים לעשות קניות בלונדון, אנחנו באים להילחם ולנסות לעשות הפתעה נוספת".
יוקאנוביץ', ששיחק בסטמפורד ברידג' בשנים 2000-2003, התייחס לתקופתו כשחקן הבלוז: "זה נכון שהאוהדים היו קשים איתי, אבל אני מבין ומקבל את זה. המועדון רצה להיות בליגת האלופות, אך בזמנו, הגענו רק לגביע אופ"א. תמיד נתתי 100% עבור צ'לסי".
כידוע, צ'לסי פתחה את העונה בצורה רעה מאוד. חניכיו של מוריניו השיגו ניצחון אחד בחמישה המשחקים - פתיחת העונה הכי גרועה של המועדון מאז 1986 אך המאמן הצהוב מאמין ש'המיוחד' הוא האיש המתאים לתפקיד: "הוא הבן אדם הנכון עבור הקבוצה. הסיטואציה בה הם נמצאים לא פשוטה, עקבתי אחרי המשחקים שלהם. נכון, מנצ'סטר סיטי ברחה להם, אבל למוריניו יש את האיכויות להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, הוא אחד המאמנים הכי טובים בעולם".