‏כיפת ברזל חוזרת לאשדוד: סוללת כיפת ברזל הוצבה הלילה בעיר הדרומית.

גורם בפיקוד דרום אישר הבוקר (חמישי) כי הסוללה הוצבה מחשש שמעצרו המחודש של העציר המנהלי שובת הערב מוחמד עלאן עלול להוביל לירי מהרצועה.
 
הפעם הקודמת בה הוצבה סוללת כיפת ברזל בעיר הייתה לפני פחות מחודש, לאחר שמצבו של עלאן הידרדר. כוחות הביטחון חששו כי הג'יהאד האסלאמי, הארגון אליו הוא משתייך, יגיב ויירה רקטות במידה ומצבו ידרדר עוד יותר. זאת לאחר שבמערכת הביטחון זיהו הסלמה והסתה ברשתות החברתיות בכל פעם שהופצו שמועות באשר להחמרה במצבו.
 
מאוחר יותר באותו היום הוצבה סוללת כיפת ברזל גם בבאר שבע. 

לאחר מכן, מצבו של עלאן השתפר והוא חזר להכרה. הוא הסכים לקבל טיפול מציל חיים ושב לאכול. אתמול, לאחר שחרורו מבית החולים "ברזילי" באשקלון, הוא נעצר בצו מנהלי והועבר למתקן רפואי של השב"ס. בעקבות המעצר המחודש, עלאן חזר לשבות רעב
 
עמיד עלאן, בן דודו של העציר המנהלי, התראיין הבוקר לגלי צה"ל ואמר כי עלאן לא מוכן לאכול שוב עד שישוחרר. לדבריו, הוא רוצה לעבור לשכם, להיות ליד המשפחה: "לא נתנו לאף אחד מבני המשפחה לבקר אותו אז הוא החליט שהוא לא ייקח שום תרופות כל עוד הוא נמצא במקום רחוק ממשפחתו".

כשעלאן נשאל עם הוא מודע לכך שבן דודו עלול למות הוא אמר ששוחח איתו על זה: "אמרתי לו, אתה בן אדם חולה, אתה מקבל טיפולים והוא אמר שהוא בכל זאת יחזור שוב לשבות. אמרתי לו אתה לא יכול, אתה לא בריא".