אירועי יום שישי האחרון, בו נפצעו מספר שוטרים לאחר שבקבוק תבערה נזרק לעברם, גרמו להרבה פוסטים בפייסבוק בנושא, כשבאחד מהם סיפרה אחת מנשות השוטרים על מה שעובר עליה ועל משפחתה בחודשים האחרונים, במה שהפך להיות מעין שגרה לא ממש רצויה. 

פוסט מרגש שכתבה רעות עירוב, אשר בעלה משרת באיזור, פורסם בערב שישי וגרם לתגובות רבות, רובן מזדהות, גם של משפחות אחרות שחוו את הסיטואציה. 

בפוסט עצמו כתבה עירוב, שקיבלה מבעלה הודעה כי הוא לא יגיע לארוחת השבת, למרות שהיה אמור: "רק אם לא שמתם לב, זה לא מבצע זו מלחמה, מלחמת יום השישי והחגים. מלחמה שלא מגויסים אליה לוחמים בצו 8 כי כולם בטוחים שהשישי הזה יהיה רגוע, והנה היום לא תיהיה הסלמה, הציבור ברובו שומע בחטף בחדשות את שאירע באותו יום,,.. אההה קצת אבנים, אהה בקבוק תבערה, אהה זיקוקים, ובלב אומרים ברוך ה׳ שאין פצועים!". 

 "אז לידיעתכם יש פצועים, ורבים", כתבה עירוב. "יש משפחות שלמות שחשבו לקבל את השוטר שלהם בערב חג ובגלל "המבצע" לא זכו.. המבצע הזה, שלא יועד לו תאריך סיום כאמור. יש נשים שערכו שולחן לשבת ופתאום קיבלו הודעה "מאמי אני במלחמה פה, את לא מאמינה, אגיע מאוחר ואין לי סוללה". ומאז דממה... ויש את תושבי ירושלים בירתנו, כתר ראשנו, שצריכים לחיות ב"מבצע" הזה כבר חודשים רבים". 

עירוב סיימה בקריאה לשר הביטחון וראש הממשלה שיגייסו כוחות רבים יותר ויסיימו, כדבריה, את "המבצע" הזה בירושלים: "אם לא הבנתם אנחנו במלחמה קשה ומתישה.. הסרבל של בעלי, שמגיע הביתה אחרי יום כזה, מריח כאילו חזר מהקרב. הגיע זמן שתתעוררו,, תגייסו צבא שלם, לוחמים, שוטרי יס"מ כאחד וצאו פעם אחת להילחם ולסיים את ה"מבצע" הזה! כי בכל שכונה אשר סובבת את ירושלים יש גרעין שהחלום שלו זה לפגוע בשוטר שלנו או חייל... תשמעו לי, זה ממקור מהימן".