טלה 21.3-20.4

ליקוי הלבנה (בשני) משפיע על ציר הזוגיות. הקיצוניות שולטת השבוע, מצב העשוי לגרור הסלמה ביחסים בעלי אופי תובעני. שליטה עצמית תאפשר התמודדות עם מה שמציק ומפריע. 
טיפ השבוע: בני טלה ומאזניים יושפעו מהליקוי יותר כי הוא מתרחש בציר שלהם. מומלץ להכין תוכנית שתעזור לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים בתוך עצמכם. ונוס בבית התקשורתי שלכם מעלה את הקסם האישי שלכם.

שור 21.4-20.5
בימי סוף השבוע מומלץ לשאוף לאווירת "היחד" בתוך מסגרת משפחתית או חברתית. האנרגיות עשויות להיות נמוכות במחצית הראשונה של השבוע, אבל אתם מתחזקים בהדרגה לקראת המחצית השנייה של השבוע, שבה מומלץ בחום להתחבר לעשייה חיובית, יצירתית ובונה.
טיפ השבוע: קשר שיתחיל עכשיו יהיה אינטנסיבי וחזק. המשיכה לצד השני חזקה כמו מגנט, אך עשויה להתאפיין ברגישות ובפגיעות.
תאומים 21.5-20.6
יש לכם עכשיו ימים תקשורתיים ויצירתיים. אתם נראים טוב ומשתמשים בקסם האישי שלכם ליצירת קשרים טובים ואיכותיים. יש אפשרות להביא יוזמה ייחודית שיש עמה אתגר חדשני, היו ממוקדים כדי לא לאבד את המומנטום. 
 טיפ השבוע: ימים רביעי וחמישי ילוו בכובד מסוים, שיחלוף יחסית במהרה. התחום הזוגי או היצירתי תופס תאוצה, המשכו תלוי בנכונות שני הצדדים לתת חופש ומרחב זה לזה. תוכלו להשתחרר מהמסגרת ומהשגרה ולבלות יותר בחוץ, בנסיעות ובמפגשים עם אנשים.
סרטן 21.6-22.7
ליקוי ירח מלא (בשני) עשוי להדגיש ענייני בית, ילדים ומשפחה. חג סוכות אכן יאפשר לכם את החיבור החם הזה עד תומו. נסו לארגן לכם ימים של בילויים, ביקורים וחופשות כדי להחזיר לעצמכם את תחושת הביטחון, שכה חיונית לאיזון הנפשי שלכם. מיקום ונוס בבית הכספים שלכם עשוי להיטיב עמכם.
טיפ השבוע: נסו לשמור על פרופורציות, מבחינה מקצועית וזוגית כאחד, לגלות איפוק ולא להגביל או לפסול את מי שחסרונותיו צורמים לכם כרגע.
אריה 23.7-22.8
תקופת מזל מאזניים מיטיבה עמכם, במיוחד אם אתם מנצלים את הבית החברתי והתקשורתי שלכם. כבני מזל נהנתנים תוכלו לחגוג, לטייל, לארח, להתארח ולהתפנק. תרגישו חופשיים יותר לפעול, מצב שיקבל ביטוי מרשים בשטח. 
 טיפ השבוע: מיקום ונוס במזלכם מוסיף לכם נקודות זכות. יש לכם אפשרות להיות מעורבים (גם רגעית) בקשר סקסי מרגש ומלא באדרנלין. קשר שייווצר יסחף, ילהיב ויסחרר אתכם, אך אלמנט הזמן יהיה חשוב לביסוס הקשר.
בתולה 23.8-22.9
מרס במזלכם מעלה את הנטייה לביקורתיות, הנובעת מהדרישה שלכם לשלמות. קל להתעצבן, לאבד סבלנות ולהסתכסך. את כל זה אפשר למנוע אם (בני המשפחה ואחרים) ייתנו לכם מרחב מחיה וזמן לעצמכם. 
 טיפ השבוע: אתם זקוקים לעידוד ולקשר עם מי שבחברתו נוח לכם. התוכניות לובשות צביון מעשי, כיאה למזלכם, לקראת ימים רביעי וחמישי, אז תוכלו לחזור לאווירה שתאפשר לכם תפקוד נבון וחכם. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. 
מאזניים 23.9-23.10
ליקוי ירח מלא מתרחש במזלכם ביום שני ומדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. כל מצב רגיש שתימצאו בו דורש גישה שמרנית וזהירה. התרחקות לא פותרת את הבעיות, אלא רק משהה את ההתמודדות האמיתית עמן.
טיפ השבוע: אתם חשים את תלאות היומיום, אך נטענים באנרגיית ימי יום ההולדת, המקילה עליכם. עם זאת, התרחקו מאנשים אנוכיים, מעצבנים וקרביים. כדי לשמור על קשר או על שלום בית צריך להשקיע, התחברו לאנרגיה חמה ומגוננת. 
עקרב 24.10-21.11
החודש המקדים את יום ההולדת נחשב לחלש בחודשי השנה. שימו לב לליקוי ירח מלא ביום שני. גייסו סבלנות ויכולת הבלגה ושימרו על הרגלים מאוזנים ועל הרגלי שינה נכונים. 
 טיפ השבוע: מצב הכוכבים לא מבשר כי תפקוד אתכם תקופה קלה, אך בצדה יש ימים מבטיחים ומאתגרים. ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי להיטיב עמכם. הנמרצים שביניכם עשויים לגלות שההעזה שלכם קורמת עור וגידים, והגילוי הזה יחזק אתכם. לכן חבל לקלקל דברים בשל חוסר רגישות. 
קשת 22.11-21.12

ליקוי ירח מלא (בשני) עשוי להדגיש במהלך השבועיים הבאים את המישור החברתי והמקצועי כאחד. אתם מרגישים צורך להותיר חותם בחייכם, ויש לכם אפשרות להיות מרשימים ומשכנעים. 
 טיפ השבוע: מיקום ונוס באריה מעיד כי מומלץ להתחבר לפעילויות שיש בהן עניין ומגע קוסמופוליטי. נוכחות באירועים תדגיש את מירב הכריזמה שלכם ותייצר התעניינות מוגברת בכם. זה הזמן להיות ייחודיים, מתקדמים ומתחדשים. 
גדי 22.12-20.1
השפעת פלוטו במזלכם השבוע מותחת ומלחיצה אתכם השבוע. תיתכן התמודדות עם מסגרת נוקשה, המסרבת להגמיש עצמה למענכם. שלטו בנעשה סביבכם ושימרו שהאנרגיות שלכם יהיו מרוכזות בראש ובשכל, ולא ברגש. 
 טיפ השבוע: זהו הזמן להשקיע ביחסים מהסוג שעשוי לחדד את האינטואיציות שלכם ולהביא למודעות עצמית, לתובנות ולהתחדשות מנטלית כדי לשפר מגמות מקצועיות עתידיות. שלבו "עסקים עם הנאה". מישהו צפוי להשפיע עליכם בצורה סוחפת.
דלי 21.1-18.2
אתם זקוקים לחידוש ולעניין, כשאת הרוגע וכושר האלתור תוכלו למצוא בהתנסויות מאתגרות. ליקוי ירח מלא (בשני) עשוי להעיד כי מומלץ להימנע מהסגירות המאפיינת רבים מכם ולהתחבר לפתיחות, להימצא בתנועה ולהרבות באינטראקציה עם הסביבה הקרובה והרחוקה. 
 טיפ השבוע: השתתפות כוכבכם אורנוס לוונוס עשוי להעיד על הצורך להיות ייחודיים ומתחדשים. בהשפעתו מתרחשות תפניות בלתי צפויות. מומלץ לצאת מהשגרה ולנצל קשרים בארץ ובחו"ל. 
דגים 19.2-20.3
מגיע לכם להשתחרר מהלחצים ולהרשות לעצמכם להירגע, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. אתם זקוקים לשינוי ולהתרעננות, ומייחלים לאווירה קלילה ומשוחררת יותר. 
 טיפ השבוע: ליקוי ירח מלא בשני עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות: מומלץ לשמור על איזון, לקחת דברים יותר בקלות ולא לסבך את היומיום בקוצר רוח. מיקום כוכב המרץ והאנרגיה מרס מול מזלכם, בעלי התושייה הפרקטיים, מצפה מכם להיות מחושבים.