משפחתו של מוטי קירשנבאום ביקשה לתרום את איבריו, לאחר שחתם על כרטיס אד"י.



לפני כשמונה שנים חתם קירשנבאום על כרטיס אד”י. כעת, לאחר פטירתו הפתאומית, ביקשו בני משפחתו לכבד את בקשתו ולתרום את איבריו, אולם בשל הזמן הממושך שחלף בין אירוע הלב שעבר ועד להגעתו לבית החולים וקביעת מותו, לא היה ניתן להשתמש באיבריו, למעט ברקמות ובקרניות.



דבורה שרר, דוברת המרכז הלאומי להשתלות, סיפרה: “במסגרת קמפיין שאני מובילה להחתמת ידוענים על כרטיס אד”י כדי להעלות את המודעות לנושא, פניתי לקירשנבאום ולירון לונדון וביקשתי להיפגש עמם. הם הזמינו אותי לאולפני ערוץ 10, ישבנו במשרד שלהם ודיברנו על נושא הצלת החיים. שניהם נענו מיד וחתמו על הכרטיסים. אני זוכרת שקירשנבאום צחק ואמר לי שהוא מוכן לתת הכל. הנכונות שלהם להתגייס הייתה מאוד מרגשת”.



אף על פי שאת מרבית איבריו של קירשנבאום לא היה אפשר לתרום לבסוף, שרר חושבת שעצם המעשה שלו סייע להעלאת המודעות. “אחרי מותו התקשרתי לבנו וביקשתי לפרסם את זה שהוא חתם על הכרטיס ושהקרניות והרקמות נתרמו”, סיפרה, “בכל זאת, מדובר בעניין אישי. לשמחתי הבן הסכים מיד ואמר לי שזו גאווה לשמוע שאביו חתם, ושהאמת היא שלא ציפה ממנו למשהו אחר. הוא הוסיף שהוא מקווה שהפרסום יגרום לאנשים נוספים לחתום על כרטיס אד”י”.