אין ספק שבצל ה-1:2 על לאס פלמאס, מה שבאמת עניין את ברצלונה אמש (שבת) היתה המכה שספגה הקבוצה. ליאו מסי קרע את הרצועה הפנימית בברכו השמאלית וייעדר כנראה שמונה שבועות ואמור להחמיץ 13 משחקים ובהם בליגה: סביליה, ראיו ואייקנו, אייבר, חטאפה ו-ויאריאל. באלופות יחמיץ את לברקוזן ושני משחקים נגד באטה בוריסוב ובמדי ארגנטינה את אקוודור, ונצואלה, ברזיל וקולומביה.

הצפי הוא שהוא יהיה כשיר ויחזור הישר לקלאסיקו נגד ריאל מדריד ב-21 בנובמבר. מי שינסה להיכנס לנעליו של מסי הוא מוניר. ברצלונה תנסה להגביר את הלחץ על פיפ"א לאשר לה החתמת שחקן (הרשמת ארדה טוראן בקבוצה) אחרי שגם ראפיניה נפצע לתקופה ארוכות. ייתכן שבפיפ"א יתרצו ויחליטו לאפשר לקבוצה את המהלך.
"ניצחון מאוד יקר" וגם "חודשיים בלי מסי", אלה הכותרת של ה'מונדו דפורטיבו' ושל ספורט הקאטלוני.

למרבה המזל, ברצלונה הסתדרה בלעדיו בניצחון דחוק על העולה החדשה לאס פלאמאס 1:2 והכותרת ב'מארקה' היתה: "לואיס סוארס ניחם את אוהדי ברצלונה בשערי ניצחון".
ה'מונדו דפורטיבו' מזכיר את העובדה ששעת המשחק 16:00 היא קללה עבר ברצלונה. בעבר הם הפסידו משחקים חשובים כששיחקו בשעה מוקדמת, אבל הפעם הפסידו את מסי.
לואיס אנריקה אמר אחרי המשחק: "עצוב לי מה שקרה למסי, אבל אנחנו קבוצה של פייטרים ונצטרך להסתדר בלעדיו עד שיחזור. זה מזל רע, אבל דברים כאלה יכולים לקרות בכל רגע נתון. עם מסי על המגרש הוא משחרר אותנו במובנים רבים של המשחק, נצטרך לשחק יותר קבוצתי בלעדיו".
על הסגל הקצר והעובדה שברסה לא יכולה להחתים שחקנים אמר: "אני לא אוהב שמדברים על כך שברצלונה צריכה לשרוד עד ינואר כאשר ייפתח חלון ההעברות. זה מבחן ומוטיבציה עבור כולנו".
סרחיו בוסקטס אמר: "אם ליאו מסי מתלונן על משהו סימן שזה רציני. הדבר הכי גרוע שיצא מהמשחק זה הפציעה של השחקן הכי טוב בעולם. יש לנו מזל רע עם הפציעות בתקופה האחרונה. חשוב שחזרנו לנצח אחרי ה-4:1 לסלטה ויגו, אבל מה שקרה למסי מגמד את הכל".
גם בארגנטינה קיבלו קשה את הבשורה שמסי נפצע. מאמן הנבחרת, טאטה מרטינו, עקב בדריכות אחרי הפציעה של מסי מביתו ברוסאריו. הוא ראה בטלוויזיה את הפציעה ולאחר מכן נודע לו שמסי ייחסר בארבעת משחקי המוקדמות הראשונים למונדיאל 2018.
מרבית שחקניה של ברצלונה שלחו מסרים של עידוד למסי בטוויטר או באינסטגרם. חוספ מאריה ברתומאו, נשיא ברסה צייץ: "תמיד הצלחנו להתגבר על קשיים ומקווה שזה יהיה גם עכשיו".
אנדרס אינייסטה כתב: "ניצחון ולהמשיך לעבוד. ליאו אנחנו מעודדים אותך. מקווים שתחזור אלינו בקרוב". מארק בארטרה כתב: "לקחנו 3 נקודות, אבל עם טעם מר. מקווה שליאו יתאושש מהר מאוד ויהיה חזק יותר מתמיד".
ניימאר שהחליט להמיר את תסרוקת המוהיקן שלו ולגלח את ראשו החמיץ פנדל וזו היתה החמצת הפנדל השלישית של ברסה העונה מארבע בעיטות. כמו כן, במהלך המשחק נשמעו קריאות לעצמאות קאטלוניה בקאמפ נואו.
במקביל, חואן ואלרון שנכנס לשחק בלאס פלמאס בגיל 40 ו-101 יום הוא השחקן המבוגר החמישי בתולדות הליגה. האצטדיון הריע לו וגם לואיס אנריקה ציין אותו במסיבת העיתונאים.