ערב עגום לכדורגל הישראלי, בו נחצה עוד קו אדום. תקרית חמורה אירעה הערב (שבת) בשכונת פלורנטין בתל אביב, בהשתתפות אוהדי הפועל ת"א ואוהדי קבוצה נוספת. הקהל האדום, שחזר מהתיקו 1:1 מול הפועל כפר סבא והגיע כדי להחזיר את הציוד שלו למחסנים, נתקל באוהדים של קבוצה יריבה.



במהלך התקרית, אחד האוהדים הותקף בגרזן בראשו ופונה לאיכילוב במצב קשה, שם נותח במהלך הלילה. אוהד נוסף של האדומים נפצע קל במהלך הקטטה והובהל גם הוא לבית החולים.



ממשטרת ישראל נמסר: "סמוך לשעה 20:20, התקבלה הודעה על תגרה בין קבוצות אוהדים בשכונת פלורנטין בתל אביב, לא הרחק מאיצטדיון בלומפילד. כוחות משטרה הוזעקו למקום והפרידו בין הניצים". ממד"א נמסר כי שני פצועים בתגרה הועברו לבית החולים "איכילוב", האחד גבר בן 30 במצב בינוני עד קשה וצעיר נוסף באורח קל. המשטרה אישרה כי האוהד שנפצע קשה הוא אוהד הפועל תל אביב וכי מתנהל מצוד אחר התוקפים שזהותם טרם ברורה.



מהפועל ת"א נמסר בתגובה: "אנו עוקבים בהלם ובדאגה רבה אחר מצבם של הפצועים, שנפלו קורבן לפשע מזוויע שתוכנן בקפידה ושמטרתו הייתה לרצוח בדם קר אוהדים של הפועל ת"א בשל היותם אוהדי הפועל ת"א. אנו קוראים לרשויות לאכיפת החוק והצדק למצות את מלוא חומרת הדין עם העבריינים, מתפללים לשלומם של האוהדים שנפצעו ומקווים כי ייצאו מכלל סכנה".



גם עמותת אוהדי בית"ר ירושלים פירסמה הודעה רשמית: "עד שמשטרת ישראל לא תקשור את האירוע לגורם ספציפי כזה או אחר, אנחנו ממליצים לכולם לא לקשור את האירוע הזה לאף אחד ובטח שלא לאוהדי בית"ר ירושלים".