גל הטרור נמשך: מחבלת פוצצה הבוקר (ראשון) מטען שהיה בתוך רכבה, שוטר כבן 45 נפצע קל.



שוטר תנועה מתחנת מעלה אדומים הבחין ברכב חשוד הנהוג בידי נהגת בכביש 437, הכביש בין מעלה אדומים למחסום אזעיים. הוא סימן לה לעצור לבדיקה כשראה שהיא נראית לחוצה. כשהלך לבדוק את הרכב והתקרב אליה, הנהגת החשודה צעקה ''אללה אכבר'' ופוצצה מטען.



חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי במקום לשוטר - מצבו קל עם כוויות בפלג גופו העליון, נהגת הרכב במצב קשה, עם כוויות בכל חלקי גופה. הנהגת פונתה לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים והיא מונשמת ומורדמת ותועבר ליחידה לטיפול נמרץ.




כוחות הביטחון במקום. צילום: דוברות מד"א

פאראמדיק מד"א אהרון אדלר שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו הובילו אותנו לגבר שהיה בהכרה מלאה. הוא התהלך וסבל מכוויות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל ויציב".



עוד הוא אמר: "כשניתן היה להתקרב לרכב טיפלנו בנהגת שהייתה בהכרה, עם כוויות בכל חלקי גופה ופינינו אותה כשמצבה קשה".


זירת הפיגוע. צילום: דוברות מד"א


האירוע מגיע לאחר לילה שצה"ל תקף לפנות בוקר ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטה שבוצע אמש לעבר שטח מדינת ישראל.



מדובר צה"ל נמסר כי התקיפות בוצעו באמצעות כלי-טיס של חיל האוויר בשני אתרים לייצור אמצעי לחימה השייכים לארגון חמאס בצפון רצועת עזה.



בצה"ל הטילו את האחריות על הירי על ארגון חמאס והוסיפו כי "צה"ל לא יסבול ירי מצד ארגוני הטרור לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בחומרה כנגד כל ניסיון להפר את השקט ביישובי הדרום. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".



על פי דיווח פלסטיני, אישה פלסטינית ובתה נהרגו לפנות בוקר בתקיפות צה"ל ברצועת עזה.