מספר פצצות מרגמה נפלו הבוקר (ג') סמוך לגדר בצפון רמת הגולן בשטח ישראל. ייתכן כי מדובר בזליגה, לאור הלחימה העזה בימים האחרונים בין המורדים לכוחות אסד. הדי הפיצוצים נשמעו היטב ביישובי האזור. לא הופעלה אזעקה, וכוחות צה"ל סורקים את השטח כדי לאתר את מקום הנפילה.

זליגת הירי הקודמת מסוריה הייתה בסוף ספטמבר, אז התפוצצה פצצת מרגמה בצפון הרמה. הבוקר דווח בעיתון הלבנוני אל-אחבאר, המזוהה עם חיזבאללה, כי איראן החלה אתמול לשלוח כוחות לסוריה, במסגרת השלב השני של התכנית של הברית בין רוסיה, איראן, סוריה ועיראק. הכוחות האיראניים צפויים להצטרף ללוחמי הצבא הסורי וחיזבאללה במסגרת המבצע להשתלטות על מעוזי המורדים בצפון-מערב סוריה. 

הקרבות בחלקו הסורי של הגולן בין אנשיו של הנשיא באר אל אסד מחדשים את מתקפותיהם על כוחות קבוצות המורדים השונות, בהן ג'בהת אל נוסרא המזוהה עם אל-קעידה. כוחותיו של הנשיא קיבלו לאחרונה רוח גבית מהתמיכה הרוסית.
 
צה"ל, באמצעות כוחות ארטילריה, תקף שתי מטרות צבאיות של הצבא הסורי במרכז רמת הגולן הסורית. מדובר צה"ל נמסר: "התקיפה בוצעה בתגובה לזליגות הירי של הצבא הסורי לתוך שטח מדינת ישראל כתוצאה מהלחימה הפנים סורית. צה"ל רואה בצבא הסורי האחראי לנעשה בשטחו ולא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה".