במשך השנים האחרונות, הפך זיו שילון, מ"פ גבעתי לשעבר, לדמות מופת עבור פצועים ממלחמות ישראל ונכי צה"ל. מאז שאיבד את ידו בעקבות פיצוץ מטען ברצועת עזה לפני כשלוש שנים, הוא מנסה בכל דרך להמשיך בדרכו ולא לתת לאירוע ולמגבלה להפריע לו.
היום (רביעי), לאחר שעות מתוחות, הגיחה לאוויר העולם בתו הבכורה, אשר נולדה בשעות הצהריים והפכה את שילון לאב גאה. שילון, כזכור, נשוי לבת זוגו, עדי שילון-שטבון, אשר מלווה אותו עוד משלב הפציעה. השניים התחתנו בשנה שעברה וכעת ישנה תוספת חדשה למשפחה.
"אין מילים לתאר את האושר, ההתרגשות והעוצמה", כתב שילון בפוסט שהועלה לפני זמן קצר לעמוד הפייסבוק שלו וזכה למאות לייקים ותגובות. "דווקא בזמנים כאלה, בצורה הכי סימבולית, השלמנו את הניצחון הכי ענק שאפשר. אז פשוט תודה: לאשתי היקרה, לאלוקים, ובעיקר לחברים היקרים שלי שמאפשרים לנו בגופם לגדל את ילדינו בארץ הקודש".

כזכור, שילון נפצע ב-23 באוקטובר 2012, בשעות האחרונות שלו בתפקיד מ"פ בגבעתי מפיצוץ מטען. הוא איבד את ידו וריסק את השנייה, אך שלושה חודשים לאחר מכן, כבר עמד בטקס של חייליו על מנת להעניק להם סיכה. מאז ממשיך בתהליך השיקום שלו, שקיבל הד אדיר במהלך השנים האחרונות ואף השתתף לפני כחודש במרתון ברלין היוקרתי וחצה את קו הסיום לאחר 42 קילומטרים, במשך 4 שעות של ריצה.