זה היה כתוב על הקיר ובסופו של דבר גם קרה. חיי ההוללות של למאר אודום, ביחד עם עצביו הרופפים והפרידה המתוקשרת מקלואי קרדשיאן, הביאו את הספורטאי והכדורסלן המוכשר להתמוטטות ולשבץ מוחי, אשר גורמים לו להיאבק על חייו ביממה האחרונה.

אודום, ששיחק בעבר ב-NBA ונחשב לשחקן שלא ממש מימש את מלוא הפוטנציאל שלו והעדיף להתעסק בטראש, התפרסם והפך מכדורסלן בינוני למגה סלב לאחר שצולם במהלך התוכנית הפופולארית על משפחת קרדשיאן, שמשודרת בערוץ E! עקב מערכת היחסים שלו עם קלואי קרדשיאן, אחת מכוכבות התוכנית ואחותה של קים קרדשיאן.
על פי עדויות שמצטברות, מתברר כי למאר אודום נתפס במערומיו לאחר שהשתמש בקוקאין עם זונה, לה סיפר בבכי על חייו "השבורים והמרוסקים" ולאחר מכן התחרפן לגבי מצבה של קלואי קרדשיאן לפני שהתמוטט.

מקורות אשר דיווח לדיילי מייל על עלילותיו של אודום, סיפרו כי הוא בכה בזמן האחרון ללא שליטה. אודום, בן ה-35, נלחם על חייו לאחר שלקח קוקטייל של סמים ותרופות: "כל תרופה שאתה מעלה על הדעת היתה לו בגוף. זה פשוט משהו לא נורמלי", סיפרו המקורות למגזין.
קלואי סיפרה בעבר כי היא מאוד מודאגת ממצבו של אודום, שמתפרק כאשר קורה לו משהו בחיים בצורה מאסיבית, שתמיד כוללת סמים ומצבי רוח דיכאוניים ונתנה כדוגמה את מותו של חברו הטוב.

קלואי, אשר הליכי הגירושין שלה מאודום לא הושלמו, היא כעת האחראית עליו, מקבלת את ההחלטות לגבי מצבו ונמצאת לצד מיטתו בלאס וגאס. גם חלק ממשפחתה, קים קרדשיאן וכריס קרדשיאן, הגיעו לבית החולים. בכל מקרה, סיכויי ההחלמה של למאר אודום עומדים על 50/50, וגם במידה והוא ייצא מהמצב הקשה, הוא יסבול מנזק מוחי.