יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, בנה את חלק מנאומיו בימים האחרונים על סמך העובדה כי כוחות הביטחון הישראלים "הוציאו להורג" את אחד מהמחבלים אשר ביצעו את הפיגוע בירושלים, בו נפצעו באורח קשה בן 13 ובן 25.



אבו מאזן אף הישווה אותו לשריפתם למוות של הנער מוחמד אבו חדיר והפעוט עלי דוואבשה, וטען כי "דמם של ההרוגים על ידיה של הממשלה הישראלית ושל מתנחליה". 

תיעוד פיגוע הדקירה בפסגת זאב


אחמד מנסארה בבית החולים, היום



כזכור, סיפורו של הילד המחבל, אחמד מנסארה, אשר הגיע ביחד עם בן דודו בן ה-17 לבצע פיגוע, רצוף בשקרים שהופצו על ידי גורמים ברשות הפלסטינית, והבעירו עוד יותר את השטח. בתחילה נטען כי הוא נרצח על ידי כוחות הביטחון, גם כשלא היווה סיכון ומשפחתו אף טענה כי הוא לא רצה לעשות פיגוע, שכן לא היה עליו שום סכין. שתי הטענות האלו, הופרכו.



גם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, התייחס לנושא בנאומו בכנסת, כשקרא לאבו מאזן "להפסיק ולהסית. הנער עליו יו"ר הרשות מדבר, חי ומאושפז בהדסה, לאחר שדקר ילד ישראלי שרכב על אופניו".

פרט לתיעוד, הגיע גם לאתר  0404 סרטון המתעד את הילד יושב על כסא גלגלים, עם שוטר לצידו
 

הוא מת אבו מאזן? תיעוד בלעדי של חדשות 0404. בכדי להוכיח את ההסתה הנתעבת והשקרנית של יו״ר הרשות, יצאנו לצלם ולהביא הוכחה מהשטח. הנה לפניכם המחבל בן ה-13, חי ונושם (לצערנו) בבית החולים הדסה.הוא אפילו צוחק כאשר לא מצלמים אותו. הפיצו לכל העולם! עכשיו!

Posted by 0404 on Thursday, October 15, 2015