בתחנת לב תל אביב ממשיכים לחקור את תלונתה של הצעירה לאחר שהופצו סרטנים בהם היא נראית מקיימת יחסי במועדון אלנבי 40 בתל אביב.



הדי ג'יי שהופיע במועדון ביום אירע המקרה, זומן היום (ראשון) לחקירה בתחנת המשטרה, זאת לאחר שבסרטונים שהופצו נשמע קולו כמי שמעודד את הגברים לקיים יחסי מין עם הצעירה על הבר ולשפר את הביצועים שלהם כביכול.



על פי החשד ליווה התקליטן את האקטים המיניים שקיימה הצעירה ועל פי תלונתה הוא שותף להשפלה ולביזוי שעברה וכן למעשי האונס. לדבריה בעת קיום יחסי המין לא היתה בהכרה כלל בשל ריבוי בשתיית אלכוהול.



הדי ג'יי הגיע היום מלווה בפרקליטו, עו"ד עדי כרמלי, לתחנה וזמן קצר לאחר מכן נכנס לחקירה כשלטענתו אינו יודע מדוע החליטו לזמנו. בהמשך יוזמנו לחקירה מעורבים נוספים החשודים לכאורה בביצוע עבירות דומות.



עו"ד עדי כרמלי, המייצג את התקליטן טען לחפותו של מרשו. "הלקוח שלי טוען שלא ביצע עבירה ומי שיזם את כל יחסי המין זו הצעירה המתלוננת והוא לא ביצע עבירה פלילית", אמר כרמלי.



עורך הדין הוסיף כי "לאף אחד לא היה ידוע על כוונתה לקיים יחסי מין על השולחן בעת שרקדה עם אורחים במקום. הוא לא מבין על מה זימנו אותו ובגין איזה חשד".



"תן עבודה גבר"



כזכור, בסוף חודש ספטמבר פורסם בערוץ 10 כי לפני מספר חודשים, הגיעה אל הבר מבלה, אשר שתתה לשוכרה מתחילת הערב בכמויות אדירות. "היא היתה גמורה", העיד אחד המבלים ששהה במקום.



מספר אנשים שהיו במקום אף תיעדו את האירוע במצלמות הפלאפון שלהם, אשר הופצו במהרה ברשת וגם בוואטסאפ. בין היתר ניתן לשמוע את הכרוז בבר מעודד את הגברים לעלות אל הבמה ולבצע עם הבחורה את האקט המיני. הצעקות כללו משפטים כמו: "תן עבודה גבר, איזה תחת מהאגדות, תוריד את התחתונים", ועוד.