הכירו את העתידה להישבע כח"כית החדשה מטעם המחנה הציוני: יעל כהן פארן, הצפויה להחליף את דני עטר עקב זכייתו בבחירות לראשות קק"ל שנערכו הערב (שני) בוועידת מפלגת העבודה.
עטר צפוי להתפטר בימים הקרובים מהכנסת, ובמקומו תיכנס ברשימת המחנה הציוני נציגת התנועה יעל כהן פארן, ששוריינה ברשימה מטעמה של ציפי לבני. פארן מכהנת כיושבת ראש התנועה הירוקה, ועם מינויה, יישבר שוב שיא הנשים המכהנות בכנסת ויעמוד על 32 ח"כ. 

יעל כהן פארן, בת 42, נשואה ואם לשלושה. פארן מאיישת את המקום השישי במפלגת התנועה, היא פעילה סביבתית ותיקה, ממייסדי ומובילי "התנועה הירוקה" ומועמדת מטעם המחנה הציוני לכנסת ה-20. 

כהן פארן היא גם המנכ"לית המייסדת של הפורום הישראלי לאנרגיה, עמותה הפועלת לקידום אנרגיה בת קיימא. בהובלתה הפך הפורום לאחד מארגוני החברה האזרחית המשפיעים ביותר בישראל. 
פארן הנה פעילה סביבתית מובילה מזה 19 שנה. את פעילותה הציבורית החלה בארגון מגמה ירוקה, שם שימשה מנכ"ל בשנים 2006-2002. פארן ייצגה את ישראל בכינוסים בינלאומיים של האו"ם בנושאי פיתוח בר קיימא ומשבר האקלים.

פארן מסרה בהתרגשות ל"מעריב אונליין": "זאת התרגשות גדולה עבורי להיות הנציגה הירוקה הראשונה בכנסת ישראל. התרגשות שבצדה מחוייבות עצומה. לאחר שני עשורים שבהם אני פועלת למען סביבה וחברה צודקת ולמען זכויות בעלי חיים, עתה הגיע הזמן לפעול מתוך הכנסת לקידום קיימות בישראל".