ח"כ אורן חזן (ליכוד), בעברו מנהל קזינו בבולגריה ושותף בפאב בתל אביב חזר אתמול לעברו, והפך לשעה קלה למוזג בבר בשוק מחנה יהודה.

הצטרפו אליו ח"כים צעירים וביניהם מירב בן ארי, שרן השכל, איציק שמולי, אילת נחמיאס ורבין בהובלת ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת "כולנו".

הם נרתמו ליוזמת  עמותת הצעירים הירושלמית "רוח חדשה" במטרה להפגין תמיכה בעסקים הירושלמים שמתמודדים בשבועות האחרונים עם מציאות כלכלית קשה נוכח המצב הביטחוני בעיר.


צילום: נעם פיינר 

חזן וחבריו פקדו את בתי העסק השונים בשוק, כאשר בכל אחת מהתחנות עצרו למשקה, נשנוש וכמובן שוחחו עם בעלי העסקים וענו לשאלות הרבות של עוברי האורח על המצב. ברגע השיא של הערב, ח"כ חזן תפס את תפקיד הברמן בפאב "החמישה במאי" הוותיק והגיש לחברי הכנסת האחרים ולאורחים צ'ייסרים.


ערבוביה של חילונים, דתיים חרדים וערבים שעושים צ'ייסרים ביחד

אלישבע מזי"א, מנכ"לית עמותת "רוח חדשה" הסבירה את מטרת האירוע: "דווקא נוכח המצב הביטחוני הקשה והמציאות המתוחה בעיר חשוב היה לנו לייצר מהלך שמראה אמון של הח"כים הצעירים בשפיות החיים בעיר. אין ספק שהשבועות האחרונים מציבים את העסקים בעיר בפני מציאות כלכלית בלתי אפשרית ואנו עושים כל שביכולתנו, במגוון ערוצים ואפיקי פעילות כדי לספק להם את התמיכה כך שיצאו מחוזקים מתקופה קשה זאת". 

מזי"א הוסיפה כי "בשוק מחניודה התפתחה בשנים האחרונות סצנת חיי לילה הכי מגניבה בארץ , שמסמלת בשבילי את החזון שלנו לירושלים - ערבוביה של חילונים , דתיים חרדים, ועד לגל הפיגועים האחרון אפילו ערבים - שעושים צ'ייסרים ביחד . חשוב לי שחברי הכנסת שנמצאים במוקד ההנהגה הפוליטית במדינה - יכירו אופציה אחרת של חיים בעיר מעורבת , ואולי יהיו קצת פחות סקטוריאליים".