צעירה מבריטניה, בקי קיגן, נכלאה במשך תשעה חודשים בדירה בעיר ליברפול בבריטניה לאחר שבן זוגה, דיוויד לייסי, גנב ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה ומנע ממנה את היכולת ליצור קשר עם קרובי משפחתה.



החבר נהג בה באלימות, שיסה בה את כלבו ולימד אותו כיצד לתקוף אותה. קיגן הצליחה לברוח לאחר שהצליחה לטפס דרך חלון המטבח ושברה את הקרסול שלה בעת המנוסה.



הצעירה בת ה-24 היתה כלואה בתנאים קשים, ללא חשמל שיספק חימום במשך קרוב לשנה. למשטרה לא הגיעו דיווחים על היעלמותה לאחר שמשפחתה חשבה כי היא ברחה עם בן זוג חדש. בן הזוג אישר לקיגן לצאת מביתה פעם אחת בשבוע, בליווי שלו על מנת ללכת לבית אמו לארוחת ערב.



"הוא גזל שנה מחיי"



בקי פגשה את לייסי בחודש מרס 2014 וחודש לאחר מכן, בחודש אפריל כלא אותה בדירתו עד לינואר האחרון. על לייסי הוטל עונש מאסר לאחר שהודה בכליאת שווא.



קיגן המתגוררת כעת עם אמה אליזבת, מקווה להמשיך ולשקם את חייה. "רק רצתי לחזור למשפחתי", סיפרה קיגן. על תנאי הכליאה אמרה "היה מעט מאוד אוכל ולא הרבה חשמל, קפאתי מקור".



את הרגע בו שבה לחיק משפחתה אינה יכולה לשכוח. "אמא שלי היתה המומה כשעמדתי בפתח הבית, לא הפסקנו לבכות", סיפרה קיגן.



תשעה חודשים חלפו מאז שחרורה, זמן שקול לזה שבילתה כלואה, ועדיין החוויה הקשה לא מרפה ממנה. "אני עדיין כל כך מושפעת ממה שקרה, הוא גזל יותר משנה מחיי", אמרה הצעירה.