לאחר הסערה הפוליטית שעוררו דבריו של ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) על החלטת בג"ץ בנוגע להריסת בתי המחבלים, הוא מסרב לחזור בו.
בראיון ב"פגוש את העיתונות" בערוץ 2, אמר יוגב: "אמרתי דברים פשוטים, לא פניתי רק לשופט עוזי פוגלמן, כיוון שזה סיפור של בית המשפט העליון אל מול הכנסת והממשלה. הרשות השופטת נוקטת בשני העשורים האחרונים בהתערבות אגרסיבית ומסיתה את האיזונים".
"דעותיו של השופט פוגלמן משרתות את האויב שרוצה לרצוח אותנו, הוא ביטא עמדות של אויב ואני מקווה שבית המשפט יחזור בו מהחלטתו", הדגיש יוגב. 

עוד הוסיף: "הרשות השופטת לא ממונה על הביטחון, יש פה יום כיפור - פוגלמן חשף את דעתו לפני הדיון ואמר שדעותיו הן שלא נכון להרוס בתים של מחבלים. הוא מייצג עמדות של אויב ולא מרחם או חס על תושבי ישראל. הוא דוחה התרעה ואולי הוא מקרב את הפיגוע הבא". 
יו"ר מר"צ, ח"כ זהבה גלאון, שהתארחה באולפן בעת הראיון, אמרה בעקבות דבריו של יוגב כי הוא "מסית לא בפעם הראשונה נגד שופטי בית המשפט העליון" והוסיפה "זו הסתה לרצח, התרת דם. זו בדיוק ההסתה שקדמה לרצח רבין, אני מתנגדת לעובדה שאתם רוצים לפגוע בבג"ץ".


גלאון: "זו הסתה לרצח", צילום: יצחק הררי, פלאש 90 

גם ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני), שנכח באולפן פנה ליוגב ואמר: "אתה טועה טעות חמורה, מעולם לא חשבתי שאני רשאי או יכול או צריך לפגוע באבן אולי הכי חשובה בדמוקרטיה הישראלית, גם אם לא הסכמתי איתם".
עוד אמר כבל: "יש תחרות היום בימין מי ייתן את הסלוגן הקיצוני ביותר, אני בעצמי לא מרגיש היום בטוח בביתי במדינת ישראל, ולא מערבים אלא מיהודים". 

הסערה הפוליטית של יוגב
 
כזכור, הסערה הפוליטית החלה לאחר החלטת בג"ץ להקפאת הריסת בתים של מספר מחבלים. ח"כ יוגב קרא לשופט בית המשפט העליון פוגלמן "לפשוט את מדי השופט ולהצטרף לרשימה המשותפת", בעקבות ההחלטה.
 
"שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן, בפסק דינו מהיום שעיכב הרס בתי מחבלי רוצחים, שם את עצמו בצד של האויב. על זכויות רוצחים הוא מגן ובכך מונע ענישה מרתיעה ומסכן חיים", אמר ח"כ יוגב.
עוד אמר ח"כ יוגב כי "לאור פסיקותיו הלא מידתיות של השופט פוגלמן, בהן הורה על הרס בית הכנסת 'איילת השחר' בגבעת זאב, למרות שלא הוכחה בעלותם של התובעים הערבים", הוא קורא לו לפשוט את מדי השופט ולהצטרף לרשימה המשותפת "שפסיקותיו כדעותיה". הוא ציין כי "זה אותו שופט פוגלמן שמגן על שוהים בלתי חוקיים, שהורה על סגירת מתקן חולות ולא חס את סבלם של תושבי דרום תל אביב".
"ראוי שהממשלה וכך גם אני אשתדל בכנסת למצוא הדרכים לעקוף את פסיקותיו הלא מוסריות והלא מידתיות של השופט פוגלמן באופן שנרתיע רוצחים ואויבים ונגן על קיומם של עם ישראל ומדינת ישראל ונציל חיים", הוסיף חבר הכנסת.