ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) פנה היום (שני) בדרישה לראש הממשלה, בנימין נתניהו: "לפטר את חוטובלי עוד הערב". 



ח"כ חסון מתח ביקורת על סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי שקראה להניף את דגל ישראל על הר הבית.



"בעקביות ובעיקשות של פרד ממשיכה סגנית השר המשיחית חוטובלי להצית את המזרח התיכון כולו. מדי כמה חודשים היא חוזרת על קריאתה להניף את דגל ישראל על הר הבית, כאילו שהמצב לא נפיץ דיו"אמר חסון.



בדרישה להרחיקה מהמשכן הוסיף חסון: "חוטובלי היא דוגמנית הבית לחוסר אחריות משוועת. יש לפטר אותה לאלתר ולהרחיק אותה מהממשלה לטובת ביטחון ישראל".



על רקע המצב הביטחוני המתוח אמר חסון כי "בזמן הנוכחי יש צורך להרגיע ולהסדיר את היחסים עם הפלסטינים ולא להצית מחדש מהומות על הר הבית בפרט ובירושלים בכלל".




ח"כ יואל חסון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



הביקורת של חסון מגיעה בעקבות הדברים שאמרה חוטובלי בתכנית "חיידק פוליטי" בערוץ הכנסת. חוטובלי חזרה על עמדותיה שיש להתיר תפילה ועלייה של יהודים להר הבית ואמרה: "החלום שלי זה לראות את דגל ישראל מתנוסס מעל הר הבית. זה המקום הקדוש ביותר לעם היהודי".



"פרובוקטורית עלובה"



ח״כ עיסאוי פריג׳ (מרצ) תקף את חוטובלי ואמר כי "במקום להוציא את התנועה האסלאמית מחוץ לחוק, הגיע הזמן להוציא מחוץ לחוק את סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי".



לדברי פריג' שגנית שר החוץ היא גורם מתסיס. "חוטובלי היא פרובוקטורית עלובה שמבקשת להתסיס ולפתוח במלחמת דת. כשסגנית שר החוץ של ישראל אומרת שהיא חולמת על דגל ישראל על הר הבית, המשמעות המיידית של זה בעולם המוסלמי היא שחראם א שריף בסכנה", הוסיף פריג'.