מחזירים אהבה 20פרויקט "מחזירים אהבה" של עמותת מטב ו"מעריב" מגיע היום לשיאו, כשמאות אלפי אזרחים צפויים לבקר קשיש היקר ללבם.



במסגרת הפרויקט, התבקשו אזרחי ישראל לפנות היום זמן עבור בני הדור המבוגר ולצאת לבקר קשיש שקרוב ללבם. למיזם התגייסו אישי ציבור, גופים עסקיים וחברתיים וסלבריטאים, כדי לכבד ולהעריך את הישראלים המבוגרים. זוהי פתיחה של מסורת שמטרתה בין היתר לרומם את רוחם של הקשישים.
 
השרה גילה גמליאל, יחד עם יו"ר עמותת מטב, עמי ברגמן ועם ליאור שטרסברג, מנכ"ל העמותה, הגיעו אתמול לחגוג יום הולדת מאה לרבקה גלוזר. משפחתה של גלוזר פנתה אל השרה לשוויון חברתי בבקשה שתשלח ברכה חגיגית לכבוד יום ההולדת המאה שלה. גמליאל בחרה לא להסתפק בשיגור ברכה אלא לבקר בעצמה את רבקה. 
 

במהלך הביקור אמרה השרה: "לראות אישה בת מאה מלאת חיים ומאושרת, כשבני משפחתה מקיפים אותה באהבה, זה בהחלט מחמם את הלב". 
גמליאל הוסיפה כי "פרויקט 'מחזירים אהבה', במסגרתו הדור הצעיר מוקיר תודה ומכבד את דור המייסדים בביקורים אישיים הוא יוזמה מבורכת שעלינו לדאוג שתימשך לאורך כל השנה וגם לשנים רבות". 
 
ליאור שטרסברג מנכ"ל עמותת מטב, אמר אתמול כי "זוהי זכות גדולה עבורי להכיר את רבקה ואת המשפחה המקסימה שלה ולחגוג איתם יום הולדת עגול ואירוע משמעותי כל כך. בני הדור המבוגר, כמו רבקה, הם היסודות שעליהם בנויה החברה שלנו, ולכן  חובתנו המוסרית לפעול למען ציבור הקשישים ולמען איכות חייהם. בכוונתנו להפוך את 'מחזירים אהבה' שיזמנו השנה לפרויקט רב־שנתי, במסגרתו אנחנו קוראים לציבור לבטא הערכה ואהבה כלפי הדור המבוגר".