קים קרדשיאן וקניה ווסט גידלו מפלצת תהילה לתפארת הוליווד? נדמה שכן, לפחות לפי התיעוד האחרון של הבייבי נורת' ווסט, אחת הילדות המפורסמות ביותר בעולם, שצולמה כשהיא מגיעה לשיעור הבלט שלה - ובדרך הספיקה לבשר לפפראצי שמלווים אותה עוד מאז שהיתה בבטן של אמא מה היא חושבת עליהם. רמז: לעומת שאר הנשים לבית קרדשיאן, כנראה שהיא פחות נהנית מכל הפלאשים בחייה.


 
לא ברור אם נורת' ווסט - עוד לא בת שנתיים וחצי - זוכרת את שמות כל בני משפחת הריאליטי-טראש שפזורים ברחבי העולם, תוך כדי שהם מתפשטים, מתלבשים, מדגמנים, ומתועדים כשהם חיים את המציאות שעולה על כל דמיון שלהם. עם זאת, את המשפט הראשון ששיננה וצולמה אומרת, ככל הנראה אחרי ששמעה את ההורים המפורסמים שלה פולטים בכל הזדמנות, העולם כנראה יזכור לדורי דורות. ככה זה כשזאטוטה נוזפת באנשים בגיל העמידה.

 

My little Balmain Ballerina

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on



נורת', הגיעה יחד עם המטפלת הצמודה שלה לעוד שיעור ריקוד כשהיא לבושה בחצאית בלט ומעיל של בית האופנה הצרפתי בלמיין (ברטר שגם לאמא קימי יש כזה, שיעלה לכם כמה אלפי דולרים), כשהבחינה בשלל הפפראצי ממתינים לה. אז, פלטה מולם "I said no pictures" (או בתרגום חופשי "אמרתי בלי תמונות". חצופים), בקול מתוק (כיאה לתינוקת הוליוודית) אך נחוש (לפחות כמו זה של אביה הגאה על הבמה). לא שהצלמים הפסיקו אחרי שנתנה להם הוראות, בכל זאת, הם לוקחים את נורת' ווסט ברצינות ממש כמו זו שבה לוקחים את שאר בני משפחת קרדשיאן. או אפילו פחות.