רוב הציבור, 65 אחוזים, נותנים למדינת ישראל ציון גרוע על האופן שבו היא ערוכה לטפל במזג אויר קיצוני לעומת 28 אחוזים, המעניקים למדינה ולרשויותיה ציון בינוני, בעוד שרק חמישה אחוזים מעניקים לה ציון טוב, כך עולה מסקר של מכון פאנל פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת.

רוב הציבור, 36 אחוזים, מטיל את האחריות על ועד עובדי החשמל את האחריות העיקרית להתמשכות הפסקות החשמל השבוע, בעוד ש-27 אחוזים מטילים את האחריות על הנהלת חברת החשמל. 9 אחוזים על רשות החשמל, המפקחת על החברה, 7 אחוז על שר התשתיות והאנרגיה, יובל שטייניץ. 6 אחוזים על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ו-4 אחוזים על הרשויות המקומיות.
רוב מכריע בציבור תומך בהחלטתו של שטייניץ (82 אחוזים) להקים ועדת חקירה חיצונית לנושא תקלות החשמל, כשהשאלה מה הסיבה האמיתית לתקלות השיבו 63 אחוז, מקור התקלות בהתנהלות מכוונת של ועד עובדי החשמל, 20 אחוזים טענו כי הנזק היה נרחב ולכן התיקון לוקח זמן רב. 70 אחוזים מהציבור מגלים פסימיות רבה וסוברים כי האירועים של השבוע האחרון לא יוביל לשינוי מהותי במצב.

בהקשר זה אומרים 81 אחוזים מהציבור כי לוועד העובדים בחברת החשמל יש כוח רב מדי. בהקשר זה, 69 אחוז מהציבור סבורים שיש להפריט את החברה ולפתוח את משק החשמל לתחרות, לעומת 12 אחוז שסבורים כי יש להשאיר את החברה ממשלתית, אבל לפטר את מנהליה שכשלו. עוד עולה מן הסקר כי 73 אחוזים מהציבור מקבלים את הטענה שישנם חברי כנסת החוששים למתוח ביקורת על חברת החשמל מסיבות פוליטיות.