נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס לא ינאם הערב בעצרת לציון 20 שנה לרצח רבין. כך עולה באופן סופי מהליין-אפ של העצרת שהגיע לידי "מעריב אונליין".

העצרת, אותה ינחה רינו צרור, תיפתח ב"שיר לשלום" בביצוע של הזמרת נינט טייב. כזכור, שיר לשלום נעל את העצרת לפני 20 שנה כשבסיומה נרצח יצחק רבין ז"ל. את השיר ביצעה אז מירי אלוני.
בתום השיר, יעמוד הקהל הרב בכיכר דקת דומיה לזכרו של רבין ואחר כך יוקרן על צגי הענק בכיכר אחד מסרטוני ההסתה שהופצו בזמנו נגד רבין.

את שורת הנואמים יפתח נשיא המדינה ראובן ריבלין ולאחריו ישיר שלומי שבן את השיר "תרגיל בהתעוררות". הדוברת אחריו תהיה אם שכולה, שרה רוזנפלד שבנה מלאכי נרצח בפיגוע.
מיד לאחריו תעלה לבמה בכיכר רבין הזמרת ריטה, שתשיר "אני גרה מול המים" ולאחר השיר יוקרן סרטון תחנות בחייו של רבין ולאחריו תישא דברים יו"ר מרכז רבין, ביתו של יצחק רבין, דליה רבין. היא גם תזמין אל הבמה את הנשיא ה-49 של ארה"ב, ביל קלינטון לשאת נאום.
בהמשך, צפויים עוד לשיר הזמרים שי צברי, טוני נאסר, נסרין קדרי ותנעל את העצרת הזמרת ריטה בשיר "מחכה". במהלך העצרת, ישיר הרב דוד מנחם את השיר "אנא בכוח".

כמו כן, ישולב בעצרת נאום מוקלט של נשיא ארה"ב ברק אובמה וישא דברים יונתן בן ארצי, נכדו של רה"מ המנוח יצחק רבין. העצרת תינעל בשירת התקווה בביצוע נועם רגב. העצרת מתוכננת להתקיים מהשעה 20:10 ועד השעה 22:00 בלילה.