כריסטיאנו רונאלדו התראיין לעיתון "טיימס" ודיבר על הכבוד שהוא רוכש לאלכס פרגוסון. רונאלדו הודה שהוא לא איש צנוע והוא זקוק לדבריו לאנשים שישנאו אותו כדי שתהיה לו מוטיבציה.



לרונאלדו יש דימוי של שחקן אנוכי שגרם לחילוקי דעות באשר אליו בין שחקנים ואוהדים. CR7 אמר: "אני אוהב את השנאה שאני יוצר בקרב האוהדים וזה נותן לי דחיפה. אני לא טיפוס צבוע ולא מזויף. אני אוהב ללמוד ולא אכפת לי שאנשים שונאים אותי. כשאני הולך לשחק במשחקי חוץ כולם נגדי, אבל זה רק נותן לי מוטיבציה".



הפורטוגלי חשף את הפילוסופיה שלו: "אתה צריך למצות את הטוב מבין אלה ששונאים אותך, כי אתה זקוק תמיד ליריב. זה חלק מהביזנס. הם תמיד צורחים כשאני נוגע בכדור". הפורטוגלי סיפר: "השנאה הזאת החלה כבר כשהייתי בן 18 או 19. זו לא בעיה בשבילי, זה מביא לי מוטיבציה".



על שש העונות בהן בילה ביונייטד אמר: "פרגוסון נכנס לי ללב אחרי שתמך בי כשאבי מת. כשאבא שלי גסס הוא אושפז בבית חולים בלונדון והמצב לא היה טוב. ביקשתי מפרגי ללכת לבקר אותו, אבל זה היה ברגע קריטי של העונה. פרגי אמר לי 'כדורגל לא חשוב ברגע כזה. אם אתה רוצה תלך. תמיד אעריך את היחס הזה שלו כלפי".