ברוב המקרים נלחמות להקות ישראליות על מקום להופיע. אלא של"באקטס נ' ג'וינטס" היה מזל כשהפכה ללהקת הבית של רשת מייקס פלייס. הם ערכו לא פחות מ-150 (!) הופעות בשנה אחת. כעת, אחרי שתפסו ביטחון על הבמות, פנו ארבעת החברים (רועי דלאל – שירה, גל ברזילאי – גיטרה חשמלית, רועי כהן – גיטרה בס, ועומר שמחי – תופים) להוציא סינגל ראשון מתוך האלבום הראשון שבדרך, On the Ground.

פעם ראשונה שלנו על הבמה.
"הופענו בתיאטרון תמונע בתל אביב לפני כשנתיים. הכנו עלונים ופוסטרים, וגרמנו לכל האנשים שאנחנו מכירים להצטלם איתם. תיעדנו את ההופעה הזאת, וזה מדהים לראות את ההתקדמות שלנו, כי עברנו כל כך הרבה הופעות מאז. הרוב בזכות מייק'ס פלייס, שנתנו לנו במה ודחפו אותנו קדימה. יש משהו שאי אפשר להשיג בחזרות. רק אם תנגן הרבה על במה מול קהל, תגיע לזה".

הקו המוזיקלי שלנו.
"לדבר על קו זה משהו שמגביל. המטרה שלנו היא ליצור משהו בלי לחשוב על הגבלות. אנחנו מייצרים מוזיקה שאנחנו אוהבים לזוז לצליליה, או להתרגש ממנה. רוק אלטרנטיבי הוא כנראה ההגדרה הטובה ביותר למה שקורה באלבום הראשון שלנו".
ההשפעות המוזיקליות שלנו.
"לכל אחד מאיתנו יש את ההשפעות שלו. באופן כללי אפשר להגיד שהרוק בשנות ה-90 השפיע מאוד. ה-Fאנק רוק של הרד הוט צ'ילי פפרס, הרוק הבועט של הפו פייטרס, או המיוחדות של רדיוהד. כל אחד מאיתנו מגיע ממקום שונה, אבל זה חלק מהכיף".
שיר שלנו שאנחנו אוהבים במיוחד.
"יש לנו שיר שנקרא What Do You Want, שהוא אחד השירים שאנחנו הכי אוהבים לנגן בהופעות. בכל פעם שאנחנו מנגנים אותו, כיף לראות איך הקהל מגיב לו בהתלהבות".
חשוב שתדעו עלינו.
"תמיד אחרי הופעות שואלים אותנו מה זה אומר Buckets N’ Joints? על השאלה הזאת אנחנו משיבים במשפט? Have a good time all the time".